Kulcstartók

Elkészültek az utolsó portékák is a ma délutáni vásárra. Megint az időhiány, és a lassan kibontakozó "szerelem" miatt döntöttem a filc anyag mellett.
Erre varrtam rá a textilt és az ajtó és ablakok is ebből készültek.

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyosak lettek! Olyan szép anyagaid vannak!

    VálaszTörlés
  2. Én, mint házikórajongó, teljesen el vagyok ájulva tőlük...

    VálaszTörlés
  3. Ezek a házikók, hogy milyen aranyosak, otthonosak!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Ha esetleg marad a vásár után, vagy még később csinálnál hasonlót, akkor érdekelne :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira ügyes vagy! csak úgy jönnek a jobbnál és szebbnél szebb ötleteid!

    VálaszTörlés
  6. Jajjjj, ezek már megint milyen szépek :-))

    VálaszTörlés
  7. de jó! Nagyon tetszik ez a leegyszerűsített változat is!

    VálaszTörlés
  8. Ó, ha ott lehetnék, tuti vennék tőled egyet! Olyan szépek! Lecserélném az általam varrtra, amit most hordok!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon helyesek lettek ! Én eddig "rendesen" varrtam, de ez sokkal jobb ! Vajon mennyire tartós ?

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm lányok!
    Anyahajó, küld át légyszi a email címedet, mert nem látom sehol, és akkor konkretizálhatjuk. A vásárból nem maradt, de szívesen készítek Neked.
    F.Gina, ezek békebeli, vastag filcből készültek. Van egy nagy zacskóval, egy bábkészítőtől vettem át az anyagot pár éve, Neki meg nagyon régről van. Csak, ha díszítésnek használom, akkor nyúlok a dekorfilchez.
    Szerintem nagyon tartós lesz.

    VálaszTörlés
  11. Szia Réka !
    Szuper lett mindegyik , a MESKán lesz belőle???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések