Megnyitottam!

MEGNYITOTTAM kis boltomat a MESKA-n !!!




Ezzel a három termékkel megnyitottam életem első boltját. Már régóta piszkálja a fantáziámat ez az ötlet. Kicsit tartok is tőle. Ki tudja, hogy hogyan fog ez nekem menni?

Megjegyzések

  1. Hát, hogy menne... Biztosan jól! Sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon-nagyon "bejön".Aki meg nem "használja a kezét" erre-arra...hát el lesz ájulva!

    VálaszTörlés
  3. Olyan izgatottan ugrottam rá a Meskádra,hogy ezt olvastam nagy hírtelen: Szerintem Réka vagyok...:D

    VálaszTörlés
  4. Hurrá!már úgy vártam! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. ÖNBIZALOM!... mint már írtam néhány bejegyzéssel előbb...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a sok bíztatást.
    Szera drága, annyira aranyos vagy, de az én önbizalmam tényleg alig mérhető. (és már így is sokkal több, mint mondjuk 10 éve volt:-D)

    VálaszTörlés
  7. Csodálkoztam is, hogy eddig nem volt boltod. Nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  8. sok sikert hozzá! nagyon szépeket készítesz, biztos jó lesz:)

    VálaszTörlés
  9. Sok sikert hozzá! Szépek a táblák, biztosan nagyon hamar gazdára találnak.

    VálaszTörlés
  10. En is orulok, hogy vegre elkezdted es nagyon drukkolok hozza, mert csudaszepeket csinalsz:-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól fog menni! Csodás az első három terméked! :-)

    VálaszTörlés
  12. Colette, a macis volt nekem is a kedvencem :-) !

    VálaszTörlés
  13. Majd írok e-mailt, de lehet csak hétfőn, mert Gödöllőn leszek vásárban. A macist a gyerekek választották, de nekem is az tetszett...

    VálaszTörlés
  14. Nagyon sok sikert és sok sok lelkes vásárlót kívánok neked!! Biztosan szuperül fog menni a kis bolt, annyira szépek, átgondoltak és igényesek a Katbo termékek!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  15. gratulálok és hajrá:)! tuti siker;)!

    VálaszTörlés
  16. Biztosan sikeresek lesznek, mert nagyon szèpek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések