A mi Adventi "koszorúnk"







Gyönyörűbbnél gyönyörűbb koszorúkat láthatunk különböző blogokon.

Évekkel ezelőtt, amikor Adventi koszorúkat készítettem megrendelésre (sokat), éreztem ugyanezt az érzést, mint az idén. A lehető legegyszerűbbet szeretném itthon látni. Akkor csak négy mécsestartót raktam egy tányérra.

Az idén is ez az érzés kerített hatalmába. Kastan ötlete nagyon tetszett, csak almák, fehér gyertya, borostyán. Meg is csináltam, de hát az alma sajna nem szerette a "lékelést" és pár napon belül elég méltatlanul nézett ki.

Akkor vettem elő ezt a mécsestartót, amibe még az őszi szünetben szerettem bele. Annyira olcsó volt, hogy úgy éreztem nem hagyhatom ott, majd jó lesz valamire, valakinek. Hát nekünk lett jó! Annyira egyszerű, "átlátható" semmi flikk, semmi flakk. A Zuram megjegyezte, hogy "helyes ez a kis mécsestartó, de hol a koszorú"? Aztán felvilágosítottam.

Végül is mindenkinek tetszik. Sötét szobában a falhoz közel rakva, nagyon szép árnyjáték is egyben.




Megjegyzések

  1. Hát ez annyira katbós,azt hittem,a te műved :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon bejön! Nagyon szeretem a piros-fehér-svédes-szarvasos karácsonyt! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez téged érdekelni fog. Idén ennek alapján készítettem el az óvodai és az itthoni koszorúnkat, amire ha ránézek, üzenetet hordoz.

    http://video.google.com/videoplay?docid=6613616385057779225

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes! Én is valami hasonlót szerettem volna, ha már nem volt időm készíteni, és előtte szombaton esett le, hogy másnapra nem ártana a koszorú. Aztán végül vettünk egyet gyorsan a virágosnál, hát... nem olyan jó érzés ránézni, mint a sajátra. De ez a rénszarvasos nagyon tetszik, akár alapnak is jó, ha az embernek díszíteni támad kedve. Meg a mécses egyszerűen kicserélhető, ha leég. Na, jó, akkor meggyőztem magam :-).

    VálaszTörlés
  5. Katafolt, kicsit túl becsülöd a képességeimet:-)
    Barbi, életem egyik legklasszabb nyaralása az volt, mikor "szerelmünk hajnalán", egy hetet a barátainknál töltöttünk Stockholmban.6-an egy Subaru Libero-ban közel 2000 km-t max. 80 km/h sebességgel. :-)
    Galang, okvetlenül megnézem. Nagyon szeretem Molnár V. Józsefet.
    Zsukka, én is úgy gondoltam, amikor megláttam, hogy ezt remekül lehet majd díszíteni, de idén biztos, hogy így marad.

    VálaszTörlés
  6. Jé!!! Nekem is van hasonló, csak ott sorban vannak a rénszarvasok. Én is imádom...

    VálaszTörlés
  7. Szia Katbo !

    Látom téged is megfertőzött a meska láz :) örülök, hogy látom készen a táblácskáidat...:)))
    Nagyon jók lettek..Gratula.!

    VálaszTörlés
  8. Hunszil, hát nem régi deszka, de végül igy oldódott meg a dolog. Mégegyszer köszi a felajánlott segítséget.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések