A mi karácsonyfánk

Mint minden évben, az idén is 24.-én délelőtt vette meg Gábor a fát. (Ez már 14 éves hagyomány) Szerinte, ami a mi fánk, az úgyis megvár minket. És tényleg, minden évben gyönyörű fánk van. (szerintünk)

Megjegyzések

  1. Nagyon szép,hangulatos fátok van...ez a kép is nagyon tetszik,hogy csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Picasa3 verzióban van egy újfajta kollázskészítési lehetőség. Több variációban is rendezheted a kijelölt képeket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a fátok... és mennyi apró néznivaló van rajta!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Pár napja találtam az oldaladra BodzaBea által.
    Sűrűn fogok jönni az biztos!

    A karácsonyfátokon lévő dióbabát szivesen elcsenném.....;)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)

    Pár napja találtalak meg, már nem tudom hogy hogyan, de leragadtam nálad, az biztos!
    (Nálam moderálva vannak a megjegyzések, nem tudom, jártál e azóta a blogomban, megérkezett a megjegyzésed! köszönöm szépen!!!)

    Gyönyörű és hangulatos ez az összeállítás a fátokról melegséget, szeretet áraszt! :)

    Kedvenc lettél, Katbo!!!

    szeretettel
    Bodzabea

    VálaszTörlés
  6. Tényleg jó dolgokat csinálsz,tetszik.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűszép,mint minden,ami veled kapcsolatos!!!:)
    Én is csodáltam ezt a fotó-tudományodat,kedves vagy,hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Valamiért nem találtad az oldalam( KIcsoda név alatt)
    gree-gyongy.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kulonleges diszeid vannak!! Igazi, meleg hangulatu karacsonyfa:-)

    VálaszTörlés
  10. Boldog új esztendőt kívánni jöttem én,
    ennek a szép téli napnak sugárzó reggelén.
    Kamrátokba sok jót, szívetekbe békét,
    házatokba a szeretet áldott csendességét !
    Kérem a jó Istent adjon áldást rátok,
    hogy az Új év minden napját
    Boldogan járjátok !

    BÚÉK 2009 !

    VálaszTörlés
  11. Csodás a fátok! Megpuhult a süti?

    VálaszTörlés
  12. Jelentem a süti a mai próbálkozás alkalmával ehetőnek bizonyult, de csak jóindulattal nevezhető puhának. Tényleg több hétre van szüksége:-(

    VálaszTörlés
  13. BÚÉK nektek!

    Csodaszép az a fa, inkább mesefa! Lehte sok-sok mesét kitalálni a lógokkal!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon hangulatos!!!
    Nem ide tartozik, de szeretném megkérdezni, hogy a flickr fotóalbumodat a jobb sávban, hogyan készíteted? Odáig eljutottam, hogy regisztráltam, feltöltöttem a fotókat, de a blogba hogyan tudom betenni, ilyen slide show szerűen?

    VálaszTörlés
  15. Judit, a flickr banner alsó részén található egy "what is this" felirat. Klikkelj rá és utána már biztosan menni fog.

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, akkor megpróbálom.

    VálaszTörlés
  17. nézz át a blogomra, vár ott téged egy könyves játék, ha van kedved:)!

    VálaszTörlés
  18. Kedves Katbo!
    Nekem is nagyon szimpatikus voltál, ahogy a blogodat olvastam.
    Külön meglepetés, hogy közös ismerősünk is van.
    Úgy szeretném kitalálni, hogy kiről van szó!
    Gábornak hívják és gyönyörűséges ékszereket készít, sugárzó egyéniség.
    Mondd, hogy igen!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések