Pif

Drága, türelmes PIF-eseim. Legyetek szívesek a címeteket elküldeni nekem, mert szeretném, ha Karácsonyig megérkezne az ajándékotok. Köszönöm!

Megjegyzések

  1. Én is jelentkeztem, ugye? Ez persze csak vicc. Nagyon kedvesek! Biztosan nagy örömöt szerzel vele.

    VálaszTörlés
  2. Szera, mi a kedves? a kép csak "dekoráció", ez nem az ajándék. De azért remélem, hogy az ajándéknak is örülni fognak!

    VálaszTörlés
  3. Én is azt hittem,ez az ajándék !...itt is jó helye lett volna,de én már leállítom magam,a huzogatóssal 7 db meglepit "kellett" egyszerre csinálnom(2 PIF)

    VálaszTörlés
  4. Bocs! Elnéztem, de az ajándék is biztosan tetszetős lesz. Megmutatod majd?

    VálaszTörlés
  5. Szera, persze, amint megkapják:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések