Potter


Nagy kedvencünk Miss Potter életéről szóló film. Zsófi különösen nagyon szereti, mert (lehet, hogy már írtam) 5 éves kora óta mesekönyv illusztrátornak készül.

Most a Mikulástól megkapták ezt:

Három DVD jelent eddig meg Miss Potter meséiből. Felnőttként is teljesen le vagyok nyűgözve tőle. Mindenkinek szívből ajánlom. Azt hiszem a Karácsonyfa alatt ott lesz a másik két lemez is.



Megjegyzések

  1. Régen sorozat volt a tévében, mindig néztem! Támogasd a lányod gőzerővel! Én mindig illusztrálni akartam, de nem jött össze! Megint szép a háttered! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük az ötletet! Nekem is van egy - rajzolni imádó - kislányom. Szerintem örülne neki! :o)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagy kedvencem!!!!!Még régebben szerettem volna róla egy blogbeírást írni,de elmaradt....egyenlőre.

    VálaszTörlés
  4. Katbo!Hógolyózni hívlak,ha van kedved hozzá!:)

    VálaszTörlés
  5. Na! Az én lányom most végez, mint grafikus, a vizsgája mesekönyvillusztráció, az osztálytársa írja a mesét, címe: Teodór és Cicella..., nagyon bájos lesz!

    VálaszTörlés
  6. Hú, már régóta szerettem volna megnézni magamnak valakit, akinek tetszik ez a mese.. A tengeren túl és innen akkora kultusz övezi (a franchise hálózatról már nem is beszélek..), itthon pedig először egy country lakberendezési tárgyakat árusító boltban láttam dekorációként; naná, hogy rögtön lecsaptam rá, mikor megláttam a boltban.. Az első két kötetet vettem meg: a mókusosat és Peter nyuszit. Rémesen nagy csalódás volt. Szerintem borzalmas mese: az antropomorf nyuszit (ruhát hord és két lábon jár) agyon akarja csapni(!) (vagy eltaposni??!) az ember, erre a nyúl lerúgja a cipőjét és máris jobban tud futni. Hogy is van ez?! A hab a tortán, hogy a mese végén se katarzis, se tanulság.. :(
    Amire nekünk jó volt: mikor stílusos, egymáshoz harmonizáló ajándékokat szeretünk volna adni, nagyon jól ment a csomagba a szép pasztell színeivel. :P

    Réka, szép, de nem túl könnyű hivatást választott a lányod.. Kívánom, hogy legyen majd benne olyan sikeres, amennyire csak a "pálya" engedi..

    VálaszTörlés
  7. Vacskamati, a mesekönyvek tartalmi része számomra is csalódás volt. Se füle-se farka.
    A film viszont nagyon tetszik.
    Az epizódok kis játékfilmmel kezdődnek ill. végződnek. Tetszik a környezete, a színvilága ezeknek a résznek. A mesék is "komolyabbak"(szerintem).Én nem tartom magam egy nagy "műértőnek" ezért nekem ezek a filmek tetszenek.

    VálaszTörlés
  8. Nem kell mindenben szakértőnek lenni, az már gyanús, hogyha valaki mindenhez ért... Olyan jó kis világod van..., önbizalom!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem sem kell műértő légy- az ízlés rendkívül szubjektív dolog.. a kritikusok állandó fanyalgása ellenére is sokaknak okoz esztétikai örömet az, amit pl. giccsnek kiáltanak ki.. Ki mondhatja meg más helyett, mi tetsszen neki?
    A könyvekhez kaptunk DVD-t is, akkor azt még megpróbálom, hátha.. :)

    VálaszTörlés
  10. Már kicsit megbántam, hogy ajánlottam, mert akkor még nem néztem végig az összes mesét.Fogadjátok fenntartással az "ajánlásomat". Már nem vagyok benne annyira biztos, 100%-osan kiállok a filmek mellett.:-(

    VálaszTörlés
  11. Már elég régen írtad ezt a bejegyzést, de én pont tegnap vettem meg az első mese cd-t. és tegnap este néztük meg a Miss Potter c. filmmel együtt. Nekem nagyon nagy élmény volt, főleg így egymás után nézve. Mondtam is férjemnek, hogy valószínű Potter rajongó leszek, holnap megveszem a másik a cd-t is. Amúgy az állatok eléggé élethűek, pl. a kacsának teljesen olyan a hangja, mint az életben, és az állatok tulajdonságait is jól ábrázolja. De ez csak az én véleményem, és valószínű majd ha Nimród akkora lesz, neki is megmutatom. Ja, a könyveit nem ismerem, de most már azokra is kiváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  12. Imádom én is,nemrég néztem,meg megvan a könyv is.
    V. Andi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések