Svájci springerle

Tegnap elkezdtem, ma befejeztem ezt a keksz félét. Receptjét Mammkánál találhatjátok.







[advent+030.jpg]
Remélem Karácsonyig egy kicsit megpuhul, mert jelen pillanatban kis kőtáblákra hasonlít a leginkább.
Amit elrágcsáltam, az nagyon finom volt, úgyhogy jövőre korábban megsütöm.

Megjegyzések

  1. Jaj de szépek :-)! És az a szuperséges kekszkészítő sodrófa az honnan van???

    VálaszTörlés
  2. Tegyél mellé cikkekre vágott almagerezdeket,attól megpuhul.Csak időnként nézz bele a dobozba,nehogy megpenészedjen az alma.
    Csodaszépek lettek és hála a Képmásnak!:)

    VálaszTörlés
  3. Én a Fazekasközpontban vettem.
    http://kma.uw.hu/
    Vásárokban is lehet kapni.

    VálaszTörlés
  4. Mammka, én kevésbé "hangulatos" módját használom a puhításnak. Pálinkás pohár, bele vizes papírzsepi, úgy zárom le a dobozt. Nagyon hamar megpuhul a mézeskalács, így biztos ennél is használ.

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan jól néznek ki!!!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Tegnap megkaptam a csomagodat :)
    Nagyon szépen köszike :)
    Imádom :)
    Puszi
    Lilang

    VálaszTörlés
  7. ezt a kekszes nyujtofat mar reg felirtam a listamra, mert az eredmeny olyan `regimodi` keksz, amit MUSZAJ csinalnom;-)

    VálaszTörlés
  8. Ó, de szépek!
    S az a nyújtófa!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm az ajándékot, drága Réka! Nagyon tetszik!:-)))))))

    S ha bevonnád csokival a sütit?

    VálaszTörlés
  10. Katbo:ezt a pálinkás puhítást nem ismertem!:) Nagyon tetszik,szerintem a férfitagok is díjaznák!:)

    VálaszTörlés
  11. Mammka, nem, nem, valamit félreértettél. Csak a pohár a pálinkás, mert az fér bele általában ezekbe a fém dobozokba. Csak azt a célt szolgálja, hogy a vizes papírzsepi ne érjen hozzá a sütihez. Sajnos pálinka az nincs benne:-)

    VálaszTörlés
  12. Óóóóóóóóóó szíven ütöttél:), ez a sodrófád gyönyörű!!!!!!!!!(meg persze a sütik is)

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűek lettek, kínálják magukat!

    VálaszTörlés
  14. Már megint valami szépségeset alkottál!Nagyon mutatósak és ennivalóak a kekszeid!Csak megjegyzem,hogy a háttered színe miatt alig lehet olvasni az írásodat.Vagy másnál nem ilyen?

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépek, gusztusosak lettek, vajon megélik a bepuhulást? :))
    Nem fognak valahogy elfogyni idő előtt? :))

    VálaszTörlés
  16. FKriszti, nem tudom, hogy Nálad mi lehet a baj. Nálam a háttér nagyon halvány.és tökéletesen olvasható a szöveg.
    Bruercsi, hát még mindig nagyon kemény. Remélem megpuhul holnaputánig!

    VálaszTörlés
  17. micsoda kincs!! de gyönyörű a keksz is! jajjj, ez "sodrófa" még dísznek is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  18. Katbo: kuncogás----úgy látszik magunkból indulunk ki.:) Na,most már senki nem mossa le rólam,hogy iszom pálinkát.:)
    Értem már,értem a puhítást....:),pálinka nélkül is.:)

    VálaszTörlés
  19. Szia Katbo!
    Én most tévedtem ide a blogodba, de bele is "szerettem". :)
    Gyönyörűek a kekszek, és ez a sodrófa....hát ilyet én is szeretnék!:):):)
    Tündériek a gyerköcök. Szerencsés boldog új Esztendőt kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
  20. hello,

    that is nice.
    such a great thing,for de kitchen!!!!!!
    greatings sydney

    VálaszTörlés
  21. Dear Sydney!
    I welcome you on my blog!

    VálaszTörlés
  22. Please...
    How can I get one of these?
    Thank you!!! :)

    VálaszTörlés
  23. Kedves Katbo!
    Titkon vágytam egy ilyen sodrófára, és ah "Angyalkák" ezt most megtudták, megleptek. Ha nem Karácsony lenne, már ma neki is állnék a sütésnek. Köszönöm a receptet.
    Gratulálok a blogodhoz, élmény olvasni!
    Kellemes Ünnepeket!
    Fofi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések