szoknya táska

Tegnap varrtam egy újabb szoknyatáskát. Sógornőmnek készült, aki nagy szerelmese a barna-tűrkiz színpárosításnak.


Megjegyzések

  1. Ez megint nagyon csini lett!Kinek a szoknyája esett áldozatul?

    VálaszTörlés
  2. Ez óriási ötlet!
    Ezt "bevetem" a lányaimnál, ha táskát kérnek tőlem! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem ezt a színösszeállítást, úgyhogy ez duplán tetszik:-)

    VálaszTörlés
  4. Jó lett ez is ! Mostanában nekem is megdobogtatja a szívem minden,ami barna.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz lett! Nekem is tetszik a türkiz-barna páros és ki is van szabva egy farmerszoknyám táskának, de eddig azon törtem a fejem, hogyan tegyek rá pántot. Remek ötletet adtál, ha nem bánod átveszem! :-)

    VálaszTörlés
  6. Violini, ez most egy szoknya volt, amit valakitől kaptunk, de senkire nem volt jó. Így e nemes cél érdekében átalakult táskává.
    Milyen nagy a barna-tűrkiz rajongók tábora! (én is szeretem)
    Barbi, csak tessék-csak tessék

    VálaszTörlés
  7. Csini kis szoknya, khmmm akarom mondani táska! :o)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó! Ami azt illeti, nálam a barna minden színnel nagyon bejön. A türkizzel is...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett! A barna nekem is nagyon bejön a türkizzel és a rózsaszínnel is. Komoly majdnem 40 éves nő vagyok, mi?

    VálaszTörlés
  10. Eloszor csak a szoknya reszt neztem es gondoltam, de jol nezne ez ki ezzel az ovvel szoknyakent:-)
    Egyebkent a fazon baromi jo, az ives zseb annyira feldobja az egeszet.

    VálaszTörlés
  11. Ha eddig nem volt kedvencem a barna-türkíz páros, akkor mostantól az, mert ez olyan szééééép :-)

    VálaszTörlés
  12. Milyen szép lett a karácsonyi külsőd!!! Olyan meleg, ünnepi! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések