Tapétamatrica

Ti ismeritek ezeket a tapétamatricákat? Én még tegnapig nem is tudtam, hogy létezik ilyen.
Barátnőm járt nálunk a négy hónapos kisfiával tegnap (akit most láttam először).
A lányoknak hozta ezt a matricát ajándékba.
Bármilyen képet ki lehet alakítani belőle. Nekem nagyon tetszik. (hogy nyáron milyen érzés lesz ránézni, még nem tudom, de most nagyon hangulatos)



Megjegyzések

  1. Meg en sem lattam ilyet es eloszor azt hittem valami pici darab. De nagyon jol nez ki. A lanyaid meg tunderiek;-) Nem lehet leszedni, ha mar nem aktualis?

    VálaszTörlés
  2. De lejön, csak már vissza nem lehet tenni a hordozópapírra, mert ki tárol minden "szemetet?

    VálaszTörlés
  3. Hú, de szupi. Én ilyet még nem is láttam, csak azokat a monokróm fajtákat ismertem!

    VálaszTörlés
  4. Ráadásul nagyon ízlése,az ilyesminél ez nem mindig jön össze.
    Kérdés:csak tapétára ragad,vagy festett falra is(vagy nem ezért tapétamatrica?)

    VálaszTörlés
  5. Én úgy tudom, hogy a KIKA-ban vette.
    A papírján csak annyi van, hogy a felület ne legyen poros, zsíros,ill. nedves. Szerintem a meszelt falon kívül mindenre ragad.
    A becsületes neve: dekormatrica

    VálaszTörlés
  6. Martimez!
    Pl. itt: http://www.wallies.hu/tapeta_falmatrica.php
    Rákerestem,mert érdekelt,milyenek vannak és mennyiért.Hát,nem olcsó.
    Meg itt:
    http://www.blup.hu/hu/falimatrica.php

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz! Tök jó kis közös alkotás lett!! Tetszik a gyerekek egymáshoz való viszonya!

    VálaszTörlés
  8. Átöltöztél Karácsonyra ?Szép,tényleg jók ezek a minták-ha nem 4 applikált falvédő varrása elől szöktem volna most ide,azt mondanám,rátétmintának valók :-)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg ízléses kis minta! Általában az ilyen karácsonyi matricák olyan giccsesek. És szépen összeállították a lányok!

    VálaszTörlés
  10. Violini, én is megnéztem az ajánlott oldalakát. Szépek, de tényleg drágák. Nem hiszem, hogy ez ennyibe került.(legalábbis nagyon remélem)
    Bruercsi, ne tévesszen meg ez az idillinek mondható pillanat. A közös "munka" alatt tényleg béke van, bár...akkor se mindíg, de sokszor úgy érzem magam, mint egy hadszíntéren.

    VálaszTörlés
  11. Nem láttam ilyet, de nagyon szépek!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon klassz minták!
    Édesek a lányok, ahogy együtt dolgoznak.:o)
    Ha a hordozó papírra nem is lehet már visszatenni, esetleg genotermre eltenni nyáron? Már persze csak ha zavar. ;o)
    Vagy leszedi magával a festéket is és már nem tapad?

    VálaszTörlés
  13. Nálunk több ilyen matrica is van a házban: pipacs, napraforgó és kövek. A kikaban vettem (Ausztriában nagyobb a választék) és nem vészes az ára. Ha megunod, leszeded a falról és kész. Én nagyon szeretem őket.

    VálaszTörlés
  14. Olcsóbb falimatricák www.dekormatrica.hu -n

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések