Tegnapi...

nap igen termékeny volt.
Reggel gyorsan megvarrtam ezt a szoknyát a Zuram unokahúgának. Ezt a fazont már többször megvarrtam, mert nagyon egyszerű. A díszítést egy kedves, idős "rőfös néni" ajánlotta. Köszönet érte, nagyon illik a kis rokon stílusához.



Utána megsütöttük az előző nap begyúrt mézes tésztát.

Van ami dísz lesz a fán, van ajándéknak szánt és persze lesz amit megeszünk.

Panni is végzett az ajándékokkal. Ezek könyvjelzők. Az alap ötlet Zsófi tanítónéniétől származik. Minden kis tanítvány ilyesmi, névre szóló könyvjelzőt kapott ajándékba, csak kis fa fejecske van ráragasztva. Panni süthető gyurmából készítette. Szerintem jó ötlet.

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos!!

    Nem tudom, hogy nálam van e a hiba, de napok óta nem tudlak olvasni. A betűket egyáltalán nem látom, a képek is nagyon lassan töltődnek be. :o( Csak nálam van így, vagy esetleg már más is jelezte?

    VálaszTörlés
  2. Abile, ne idegesíts!
    A képeket lekicsinyítem, a szöveg nálam tökéletesen olvasható. Mi a fene van ezzel? (FKriszti is ezt írta tegnapelött) Pedig annyira tetszik ez a háttér.

    VálaszTörlés
  3. Látom, hogy imádsz mindent aminek köze van a paraszti világhoz!
    Lehet, hogy a jó isten kűldött ide?
    http://paraszthaz.mlap.hu/
    http://paraszthazhu.blogspot.com/
    Magam is ennek élek!
    Az oldalad rendkívül jó!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyesek voltatok! A gyerekeid GYÖNYÖRŰEK!

    VálaszTörlés
  5. Nálam is vacakol néha a háttér, nem jelenik meg a világosabb rész, emiatt nem látszik rendesen az írás. Most is pl. Igaz, most meg van nyitva vagy tíz lap, szerintem akkor csinálja, ha túl van terhelve a gép.

    A könyvjelzők amúgy nagyon édesek! Hány éves is a lányod?

    VálaszTörlés
  6. En is csinaltam ilyen szoknyat, sot, hogy egyszerubb legyen vettem rancolo talpat:-) irigyellek a mezesek miatt, nalunk iden nem lesz a fan, megettek mindent:-(
    A konyvjelzok, nagyon jok!! Fel tehetned a gyerekes topikra is.
    Boldog Karacsonyt!!

    VálaszTörlés
  7. Szuper!Honnan veszitek a pálcikát?Ha jól látom ez valami spatulaféle.

    VálaszTörlés
  8. Violini, igen orvosi spatula a patikából.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések