Film

Ma délelőtt elkényeztettem magam. Olyat tettem, amit már nagyon-nagyon régóta nem. Napközben néztem meg egy filmet.
A szív hídjai nagyon nagy kedvencem. A Zuram nem olyan rég megszerezte nekem, és mivel (szerintem) ez nem igazán férjeknek való film, ezért csak valamelyik délelőtt jöhetett szóba a megnézésére. Kb. egy hónapja várom az alkalmat. Reggel csak betettem, mondván, hogy egy kicsit belenézek, aztán ott is maradtam a TV előtt. Elég régen láttam már ahhoz, hogy újra egy jót tudjak sírni rajta. Katica elég furcsán is nézett rám.



(Az egyik legkedvesebb jelenet. )
Fotó a PORT.hu-ról


Megjegyzések

  1. Néha megengedhetsz magadnak egy kis kényeztetést...mert megérdemled....:)))
    Tényleg egy bőgős film...és nem férjnek való.

    VálaszTörlés
  2. Az én uramnak tetszett! :-)))
    Meg nekem is.

    Egészségedre! Igenis megérdemlünk néha ilyen délelőttöket!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az egyik legszebb "szerelmesfilm": én is nagyon jót tudok bőgni rajta akárhányszor csak megnézem. Talán ha 8 DVD-m van összesen, de ez köztük van. Az én volt férjem se szerette (de nem ezért váltunk el:)

    VálaszTörlés
  4. Jó tippet adtál.Nekem is jót tenne
    valamelyik délelőtt...

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg nagyon szép, az egyik legszebb film.
    Az egyedül dvdzés is szuper dolog. Én épp szombaton próbáltam ki. A család itthon hagyott, hogy gyógyítsam magam, és úgy gondoltam jó lesz egy kis háttérzaj. Aztán ottragadtam a gép előtt. :o) Én a szakíts ha bírsz címűt néztem. Azon is lehet bőgni. ;o)
    De tulajdonképpen azt vettem észre, hogy mióta gyerekeim vannak, azóta bármin képes vagyok bőgni. Nekem nem kell ahhoz várandósnak lennem, hogy egy mesefilmen, reklámon, bármin sírjak. :o)))

    VálaszTörlés
  6. Szép kis filmklub jött össze.
    Ildi :-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is egyik kedvencem,de olyan szomorúan kedvenc,mert szomorú a történet,viszont nagyon emberi.A színészek pedig zseniálisak és szintén kedvencek.
    És igaz:nem adunk a férjeknek tippet...vagy nem erre gondoltál?

    VálaszTörlés
  8. Tényleg kell néha egy kis egyedüllét. Most találkoztam a blogoddal, nagyon tetszenek az alkotásaid és anyukád munkái is annyira közel állnak hozzám. Remélem nem fogok zavarni, ha néha bekukucskálok:)

    VálaszTörlés
  9. Ma én is egyedül moziztam:) megnéztem a Büszkeség és balítélet amerikai változatát. Hát nem az angol jobban tetszett.

    VálaszTörlés
  10. Filmklub folytatás: én nem szeretem ezt a filmet, bár évekkel ezelőtt láttam, ami megmaradt bennem az a gyávaság és a hazugság... A megcsalást nem tudom elviselni, de ha már megtörtént, akkor kezdtek volna új életet, szerencsétlen férje..., így nem lehet tovább élni, mintha nem történt volna semmi, az érzések pedig ott feszülnek, el kellett volna menni, a tisztesség és a másik becsülése miatt is... Ugye, nem köveztek meg?

    VálaszTörlés
  11. Mammka, nem én nem erre gondoltam, inkább arra, hogy egy férj ezt a filmet nem tudja úgy nézni, mint egy nő, mert az érme másik oldalán van. Mégiscsak meg lett csalva.
    Szera, ne haragudj meg, de szerintem ez a helyzet ennél sokkal, de sokkal bonyolultabb. Én nagyon örülök, hogy nem vagyok ilyen helyzetben,(nem is leszek), de szerintem az érzelmeken ésszel felülemelkedni nagyon nagy feladat. A nő a körülményekhez képest a lehető legtisztességesebben járt el. Számomra ami elfogadhatatlanabb az, ha valaki a társa mellett huzamosabb ideig szeretőt tart. Az tényleg gyáva, de itt erről szó sincs. Kívánom mindenkinek, hogy ne kerüljön soha hasonló helyzetbe!

    VálaszTörlés
  12. Egyáltalán nem haragszom. Ez csak egy véleménycsere. Tudom, hogy az érzelmek nem fekete-fehérek és annál jóval bonyolultabb, mint ahogy leírtam. Annak idején az egyik barátnőm azt mondta, hogy látott egy fantasztikus filmet, ha valakinek, akkor nekem biztosan tetszik. Tévedett... Lehet,hogy úgy jön le a hozzászólásom, mintha "érintett" lennék, meglehetősen fiatalon ismertem meg a férjemet, immáron 24 éve, békés szeretetben élünk...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések