Henriette, a nyúl..

hálóingben.

Van egy kedves nyuszi mintám. Bvedőnő - Szömörcének ígértem róla egy képes leírást.

Persze, akinek tetszik, nyugodtan használja.




Szabásminta:



A szabásmintához annyi hozzáfűzni valóm van csak,hogy a testrészekre rá kell hagyni a varrásráhagyást, míg a ruhára NEM.


Felrajzoljuk és körbevarrjuk a részeket.



A fület és a kart középen hagyjuk nyitva a könnyebb kifordítás érdekében.



A karnyílást én nem is szoktam bevarrni.


A kart a következő képpen erősítjük a testhez.




A lábat csak a "térdig" tömjük, ott levarrjuk.


Ruha: az ujját be is lehetne szegni.


A fülét így varrjuk a fejhez.



A pofira bajuszt csomózunk.

és kész!!



Megjegyzések

  1. Nagyon jó! Köszi a leírást.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos , és tök egyszerű.
    Köszi hogy feltetted, nem tudom miért de az ember mindig a komplikáltabbra gondol.
    Élni fogok a lehetőséggel, és megcsinálom.

    VálaszTörlés
  3. :-))))
    Anyukám egyszer kötött egy csacsit és bevitte a munkahelyáre,nagyon savanyújóska kollegájával szemben ültette a polcra.A pasas egész nap vigyorgott.Ennek a nyúlnak is ilyen hatása lenne...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos ... tényleg nem látszik bonyolultnak! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  5. Ezt én sem hagyhatom ki!
    Lesz egy ilyen (hasomló) nyulam nekem is:-)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édes ez a nyuszi,és ami még fontos,hogy egyszerűen és gyorsan elkészíthető!Sokszor van úgy az ember,hogy azonnal kéne varrni valamit az alkotás kedvéért és utána jobban érezzük magunkat.Na én is pont így vagyok most, már látom magam előtt a nyuszikát kockás ruhácskában.Köszönjük a leírást!

    VálaszTörlés
  7. Jaj de cuki! Köszi! És a tulipános táska is olyan szép! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csinos lett Henriette őnagysága!
    Megtaláltam a német rokonát, akit Hildegard névre hallgat :) de Henriett stílusa egy kicsit közelebb áll hozzám.

    Üdv.Scotty

    VálaszTörlés
  9. Kicsit off: megörültem a kertes blogodnak, de ezt ott nem tudtam kifejezni, mert nem boldogulok a megjegyzés beírásával.

    VálaszTörlés
  10. Jaj, de édes!
    Én is most egy manó vagy hölgyike varrásán agyalok! Kérdezted az e-mail címem:bruercsi kukac gmail pont com :))

    VálaszTörlés
  11. Ez a nyuszi tényleg olyan könnyen megvarrható,mint amilyennek látszik.
    Húsvétig akár egy egész család készülhet belőle.
    Ahama, köszönöm. Módosítottam rajta. Nem tudom, hogy miért ezt a "beágyazott megjegyzési valamit" adja automatikusan. Most már működik!

    VálaszTörlés
  12. De édes! Köszi Katbo, feltétlenül elkészül húsvétig :o)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések