Karácsonyi és a PIF-esek

Több, mint két hét után az összes megajándékozotthoz eljutott a csomagom, ezért most már nyugodtan megmutathatom Nektek, hogy mivel leptem meg Őket.

Solemama oldalán megtetszett egy táska, ami nekem erre a "téliesített" változatra adott ötletet.

Annyira beleszerettem, hogy mind a négy blogos társamnak ilyet készítettem. Remélem Nekik is annyira tetszik, mint nekem.



Enigma-t "húztam" a karácsonyi játékban. Az Ő táskája egy kicsit más, mint a többieké.
(fekete kord + mintás kord anyag)





Ez Bea táskája:
(fekete kord + vastagabb, szőtt anyag)




(fekete kord + mintás kord anyag)



Ez pedig Lilangé:
(fekete kord + mintás kord anyag)


Viseljétek egészséggel!

(jelen pillanatban az eredeti táskát nem találom, de keresem. Ahogy meglesz, ígérem belinkelem)

Megjegyzések

  1. Itt is újra megköszönöm!!

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy tetszik! Azóta csak azt hordom:-))))

    VálaszTörlés
  3. A taskak nagyon jok!! Tok jo forma! Az a csikos anyag kulonosen jol nez ki!!!

    VálaszTörlés
  4. Szuper tatyókat készítettél!Kretív és ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Hű, de szépek!! Főleg Lilang táskájának anyaga tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek! Itt látni igazán, hogy egy-egy minta a saját ízlésünk és fantázián szerint variálható.

    VálaszTörlés
  7. Hu de jòk! Nekem is Lilangè tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  8. De nagyon szépek! Annyira aranyos a kisvirágos kord! Én sehol nem látok szép kordokat, még színben se szépek igazán, nemhogy mintában... Te hol szerzed be?

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok!
    Én anyagot leginkább a XVI. ker.-i Rákosi úti Rőfösboltban veszek.

    VálaszTörlés
  10. Mind gyönyörű... milyen érdekes, hogy egy minta alapján készültek, de még is teljesen másként mutatnak!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések