A kertem

Ez a budapesti házunk veteményes kertje.
Ennek a kertnek a "életét" szeretném Nektek megmutatni, illetve határidő-naplóként használni.






Megjegyzések

  1. Kert is, meg főzés is, meg varrás is :o))??? Én örülök, ha a három közül másfelet bírok (varrás meg kis főzés...) Nem semmi vagy :o))!

    VálaszTörlés
  2. Nahát, Bp-en is van kerted:)? Csoda szép!

    Nagyon tetszenek ezek a tematikus blogok és ráadásul, mind olyan témáról szól, amiért rajongom:)! Elkényeztetsz;)!

    VálaszTörlés
  3. En a kertet nezni szeretem;-) Es ez nagyon tetszik!!! Bar ilyenkor mindig elcsabulok, hogy hatha megis kelle kerteshaz, de aztan elolvasom, hogy meg a fu sem no magatol...:-D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek a blogjaid. És a kerted is!! Örülök hogy a kertedről is írsz majd. Én is kertimádó vagyok, bár veteményesem most átmenetileg nincs. Azért a hasznos tanácsaidat olvasgatom majd.

    VálaszTörlés
  5. Jó, hogy megtaláltam ezt a blogot, pár év kihagyás után idén én is tervezek veteményest. Fával borítottátok a földet az ágyások között, jól látom?

    VálaszTörlés
  6. Fa kereteket ácsolt össze nekem a férjem, így jól meglehet tölteni új földel az ágyásokat, mert a keret megtartja, és a téglaútra se folyik rá a füld.

    VálaszTörlés
  7. Remek ez a kert. Én is alkalmazni fogok pár praktikát belőle.
    Sajnos nekem az idei év krumplitermése nem nagyon sikerült a csigák miatt. Petrezselyem helyett pedig véletlenül paszternákot vetettem. :) A paradicsom és a paprika viszont kifejezetten jól sikerült:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Most leltem rád, s csak gratulálni tudok a kertetekhez :) Igzán szép! Vissza-vissza térek majd hozzád tanulni, mert én/mi most kezdjük majd a kerttervezgetést (eddig sitt halom volt a kert az építkezés miatt, bár három ágyás eper igazán szépen terem már a zord iső ellenére is :) )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések