Kulcstartók


Kulcstartók hamarosan a MESKA-n.



Ő már elkelt. Egy kedves blogos társunk kérte.


Megjegyzések

  1. tegnap nezegettem a meskad es valszeg a programozasuk miatt nem jott be kozvetlenul es akartam kerdezni mi a helyzet;-) nagyon jok a kulcstartok!!!
    Nem akarsz csinalni a tablacskakbol tavaszosat? en rendelnek ha csinalnal!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek! A filc milyen jó ötlet! Nem kell kiforgatni, beforgatni. :o)

    VálaszTörlés
  3. Pont ezen gondolkodom, hogy egy csomo dolgot inkabb filcbol kellene csinalni, mert egyszerubb varrni es szebb lesz... (most epp cipelo cicakon jar a fejem;-)

    VálaszTörlés
  4. Kriszta, tegnap este beállítottam, így újra közvetlenül bejön a MESKA-m.
    Tavaszi táblácskák?.. Rendben!
    Kata, hihetetlen praktikus anyag ez a filc. Hogy nem kell szegni, kész áldás.

    VálaszTörlés
  5. Ha jól tippelek, én vagyok az a kedves blogos társ :) Nagyon szép lett, de örülök!

    VálaszTörlés
  6. Anyahajó, ma vagy holnap postázom!

    VálaszTörlés
  7. Találtam egy kulcstartót, nézz be hozzám:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések