Mi is megrajzoltuk..


Mamazonnál láttam az ötletet és szerintem fantasztikus. Az ágak évszakokat, a levelek a napokat jelölik. Minden levelet olyan színűre színezünk, amilyen azon a napon az időjárás volt. (saját szinmeghatározás szerint) Mi piros pöttyökkel a napfordulókat is bejelöltük.

Megjegyzések

  1. Én is odavagyok ezért az ötletért.Ajánlom majd a menyemnek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet! Izgalmas lesz összehasonlítani a jövő ilyenkorival!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy használjátok a mindennapjaitokban, a magyar népművészet egyik legismertebb motívumát, az ÉGIG ÉRŐ FÁT.
    Az életfa, világfa a magyar népi hitvilágnak is fontos része, ágai között van a Nap és a Hold.A hit szerint csak a táltos tudja merre van, és csak a kiválasztott személy mászhat fel rá.
    Bár nagyon sok családban használnák jelképeink.
    Köszönöm Nektek, hogy Ti érzitek még azt, amire mindannyian kódolva vagyunk!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik az ötlet! ... és milyen szép lesz év végére...

    VálaszTörlés
  5. Én is nézegettem,jó így látni, más verzióban!

    VálaszTörlés
  6. Mammka, szerintem is egy kisgyerekes családban ez remek lehetőség a napok, a hónapok és az év egységének megjelenítésére.
    Csutkababa, Gábornak köszönhetően a mindennapjain része a jelképrendszer.
    Violini csak bíztatni tudlak, hogy készítsétek el Ti is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések