mindennapi kenyerünk

Bővebben itt írok róla.

Megjegyzések

  1. Ez nagyon jól néz ki! :-) Biztosan finom is.
    A dagasztás nélkülit próbáltad már? Szerintem az is isteni. Most tettem fel a receptet a freeblogomra (akrucip) a napokban.

    VálaszTörlés
  2. Én is mindennap főzök és nagyon gyakran sütök is,de bevallom a dagasztást a gépre bízom.Viszont mindig eszembe jut a nagymamám,aki azt mondta,hogy a tészta dagasztása vagy gyúrása akkor jó,ha a plafonról csöpög már a víz.
    Később elárulta, hogy a plafon a homlokot jelenti.

    VálaszTörlés
  3. nem tudtam üzenetet hagyni a másik blogban,hasonló "csikós"tűzhely van a zalaszentgróti nyári "rezidenciánkon".Guszta a kenyered,sajnos nekem 2 naponta van kenyérsütésben részem,lisztérzékeny a két kicsi (is)...és nem is egyszerű...

    VálaszTörlés
  4. Jaj Martimez, miért nem tudtál üzenetet hagyni? Másnak sem sikerül? Mi a frász lehet vele?
    Én is kb. 3 naponta sütök kenyeret.Tovább nem tart ki egy sütés.
    Czkriszta, összecsengenek a tanácsok :-)
    Anita, megnézem azt a receptet is,köszi.

    VálaszTörlés
  5. Én sem tudtam hozzászólni a másik blogodon!

    VálaszTörlés
  6. Az én mamám is a padlásos hasonlatot szokta mondani.
    ma én is kipróbálom a dagasztás nélküli kenyeret.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta a kenyered.
    Én is itthon sütöm, diéta miatt.
    Kétszer egy héten, és a "csöpögős"
    módszerrel.
    De megyek megnézem Anita dagasztás nélkülijét.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések