A műtét sikerült, a beteg meghalt!

Zsukka egész délelőttös fáradozásával sikeresen levezette ezt a műtétet (sabloncsere), de a beteg meghalt.(bloglista, recept gyűjtemény és még egy pár, azóta pótolt elem) húss... elszállt.
Harmadszor is megpróbálom újra feltölteni a listámat. Jelen pillanatban csak a "rendszeres olvasóimra",illetve a listátokra tudok támaszkodni.
Ja az előzetes mentés engem másodszor is cserben hagyott. Csak az üres modulablak jelenik meg, tartalma az nincs.

Megjegyzések

  1. Úgy látszik ez tényleg kemény dió! Én is próbálkoztam korábban egy próbablogon, de amikor láttam, hogy minden eltűnhet inkább felhagytam vele. Viszont látom, hogy sikerült a három oszlopod!!

    VálaszTörlés
  2. Draga Reka, en nem ertem pontosan mi tortent/tortenik pontosan, mert a karacsonyi template-edet pl nagyon szerettem, de veled gyaszolok, es hajra;-)

    VálaszTörlés
  3. Próbáld nézni benne a jót! Meg van végre a három oszlopos sémád! A többi majd idővel újra felépül. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú,a cím alapján azt hittem,a bejegyzések is elvesztek.A lényeg,hogy az megvan,a többi pótolható.

    VálaszTörlés
  5. Kitartás, most már a célegyenesben vagy:)! Jó lesz nagyon:)!

    VálaszTörlés
  6. Örülök.hogy sikerült!A többi nem számít...(sikerült már feladnod a csomit?)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Másik ablakban megnyitottam a guglit, beírtam, hogy réka katbo, kidobta a naplód tárolt változatát, ott van a bloglistád. Remélem, segítettem, és nem valami olyasmit találtam fel, amin már rég túl vagy.
    Judit

    VálaszTörlés
  8. Anna anya, én nem találom.
    Hol találtad meg?

    VálaszTörlés
  9. Csicsóné, igen már feladtam, még nem érkezett meg?

    VálaszTörlés
  10. Tehát a Google-ba beírtam, hogy "katbo réka", kidobott egy csomó találatot. Az egyiknél rákattintottam a TÁROLT VÁLTOZAT-ra (itt van a kutya elásva), így még a két oszlopos jön be, és ott a bloglista. De ki is másoltam egy dokumentumban, ha nem találod, és írsz egy mailt, holnap elküldöm. Vagy ha találok itt címet, akkor most.

    VálaszTörlés
  11. Katbo, sajnos az oldalelemeket eltünteti a három oszlopos átrendezés, én előtte minden lejegyzeteltem, ami ott volt, hogy vissza tudjam tenni.
    :(
    jókor írom, tudom :(
    bocsi, én erről lemaradtam, nem tudtam, hogy erre készülsz..
    A tárolt változatokat is törli a google egy idő után, az én előző blogom sincs már meg, addig írd ki, amíg lehet!

    VálaszTörlés
  12. Látom jól haladtál a bloglista visszahozatalával, de örülök :-)). Annyira sajnálom, hogy az elveszett, tényleg kiszámíthatatlan, hogy mi marad meg, még akkor is, ha úgy tűnik, mintha megmaradna, aztán a mentésnél ugrik... Na mindegy, majd legközelebb :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések