Nagyon-nagyon szeretném Nektek megköszönni, hogy ilyen sokan adtátok jelét annak, hogy olvassátok a blogomat. Elhiszitek nekem, hogy nem tagtoborzásnak szántam azt a bejegyzést? Álmomban sem gondoltam volna, hogy az induló 7 olvasóból rövid időn belül 32-re nő ez a szám.

Nagy-nagy szeretettel várlak Benneteket továbbra is.


Ui. A filmes bejegyzésnél elfelejtettem jelölni.
Kdatta, Ahama, Kicsoda,Kastan, leírnátok a Ti kedvenc filmeteket. (persze most is, mint a könyvnél, mindenki filmajánlójára nagyon kíváncsi vagyok)




Megjegyzések

  1. de csak akkor, ha utana is szoba allsz velem:-)

    VálaszTörlés
  2. Ne csigázz, most még kiváncsibb vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a jelölést. ;o)
    Nagy gartula a népes táborhoz. :o)))Én biztosan jövök mindig olvasni, mégha nem is írok mindig. Sajna általában csak annyi az időm, hogy éppcsak átfutom a kedvenc blogokat.

    VálaszTörlés
  4. Én csak nemrég találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, amiket csinálsz, úgyhogy ezentúl én is rendszeresen jövök majd ide ötleteket lopni, az biztos :-) Ezúton is gratulálok a munkáidhoz. Kivétel nélkül tetszenek :-)

    VálaszTörlés
  5. Méghogy toborzás! Egyszerűen ennyien szeretünk!Sőt, szerintem még többen, csak van aki még nem jelölte be oldalt! :-)))))

    VálaszTörlés
  6. elfogadtam a meghivást ,
    eddig hivatlanul olvastalak.

    VálaszTörlés
  7. Ez azért jelenthet valamit,hogy mi egyformákat fogadunk meg az év elején,remélem elhiszed,hohy tőled függetlenül én is ilyesmit írogattam,de én nem állítom ,hogy teljesen céltalanul,u.i. már én is sreretnék valami nyerős játékot indítani,és milyen ciki lenne ,ha 1-2 papirgalacsin kóvályogna a kalapomban:)

    VálaszTörlés
  8. Gondolom a többiekhez is azért kellene benézned, mint hozzám, egy barátság ölelésre :-))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések