PIF...Meglepetés csomag



Szeránál jelentkeztem egy újabb PIF-re.
Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

Szeretettel várom a jelentkezőket!!

Megjegyzések

  1. Mivel a múltéviről lemaradtam, azaz már nem jelentkezett nálam senki a játékra, most egy kicsit nagyobb bizalommal belevágok. Lesz ami lesz, jelentkeznék.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom van-e kikötés, vagy bárki jelentkezhet. Nagyon szeretem a blogodon található alkotásokat nézegetni, s örülnék, ha kézbe is vehetnék egyet.
    Szabad jelentkezni?

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkeznék... Lehetek a 3.?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Réka, én is nagyon szeretnék jelentkezni a meglepetés játékra. Nagyon szivesen olvasgatom a blogodat, nagyon sok szep dolgot lattam Nalad. Örülnék ha én lehetnék a harmadik.

    VálaszTörlés
  5. Akkor összeállt a "csapat". Örülök Nektek.
    Szkornelia, Tiéd a fájdalomdíj :-)
    (ugyanabban a percben megírni két hozzászólást.... nem lehet véletlen:-D)

    VálaszTörlés
  6. Hát orrhosszal Szera nyert, de csak a célfotó döntött. Viszont örülök a kilátásba helyezett fájdalomdíjnak. Köszönöm. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések