Rendszeres olvasó

Most már én is kiteszem a "rendszeres olvasóimat". Igaz én nem büszkélkedhetek olyan népes táborral, mint Ti, de mint tudjuk... "aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli".
Igaz nekem is vannak bőven elmaradásaim felétek, mert a bloglistámon látszik, hogy milyen sokotokat olvaslak RENDSZERESEN, de sehova se "jelentkeztem be". Idei fogadalmak egyike, hogy ezt a restanciámat pótoljam.

Megjegyzések

  1. Nna,én pedig azért jöttem,hogy felvegyelek,tényleg :-)

    VálaszTörlés
  2. Réka! Meg fogsz lepődni milyen sokan lesznek már itt!Ez már látszik is....

    VálaszTörlés
  3. Én rendszeresen jártam ide, még névtelenül is ::)), csak nem tudtam, hová kell kattintani, hogy a gép nyilvántartson de már megtaláltam. Szerintem többen vannak ezzel így....

    VálaszTörlés
  4. Én meg tudom, hová kattintsak, csak helyette mindig olvaslak, de majd most...

    VálaszTörlés
  5. Én is gyarapítom a téged rendszeresen olvasók táborát. Hidd el, vagyunk egy páran :)

    VálaszTörlés
  6. Már régen olvaslak a Google Readerrel, de azért... :o)

    VálaszTörlés
  7. A kezdetektől olvaslak, de még nem írtam neked, a te oldaladról indulok el minden bloghoz. Nagyon szeretem a stílusod.

    VálaszTörlés
  8. Tessék: fél nap alatt 29 rendszeres olvasó.:))))

    VálaszTörlés
  9. Látod-látod milyen sokan vagyunk akik kiváncsian várják az újabbnál újabb bejegyzéseidet és alkotásaidat? Gratula :)))

    VálaszTörlés
  10. Még hogy nem olvasnak sokan Téged?? Már ezért is érdemes volt kitenned, hogy láthasd, mennyire szeretjük amit varrsz és amit írsz!

    VálaszTörlés
  11. Én is olvaslak RENDSZERESEN, de én senkihez nem jelöltem be magam. Az, hogy ilyen gyorsan megugrott a létszám, csak inspirál téged a további alkotásban, amiből persze eddig sem volt kevés:-)
    Jó téged olvasni és nézni!

    VálaszTörlés
  12. Én is Mindig nálad kezdem a blogolást. A Te blogod volt az első ahol kreatív ötleteket találtam és ez is maradt a kedvenc.!

    VálaszTörlés
  13. Réka! Nemrégiben kezdtem blogokat böngészni és ötleteket gyűjteni. Egyik kedvenc oldalam a Tied!Mára már elkezdtem a "galériámat". Klassz amiket készítesz! Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  14. Minden nap bekukkantok hozzád, bár nem jelentkezem be. Nagyon tetszenek az alkotásaid és más jellegű bejegyzéseid is.
    Az aratásról is beszámolsz, ugye?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések