SEGÍTSÉG!!!!


Nagyon szépen megkérlek Benneteket, hogy segítsen rajtam valaki, mert kezdek beleőrülni ezekbe a HTML kódokba. Több hónapja vajúdom ezen a fránya háromoszlopos blogon. Már többször elszállt a bloglistám, ezért már nem vagyok olyan bátor.
Kezdő blogot minden további nélkül tudok így nyitni, itt egy "kezdemény" található, /ide meg fejlécet nem engedett feltölteni:-( / de meglévő blognál nem tudom, hogy hogyan kell. Másolgatok külön részleteket is ide-oda, de akkor sem sikerül.
Én megpróbálok mindig segíteni, ha tőlem telik, de most végső elkeseredésemben én kérek segítséget.

Előre is köszönöm!

Megjegyzések

  1. SAjna én nem tudok segíteni. Nálam az arculatváltás oka szintén a próbálkozás. Aztám mikor majdnem elszállt midenem, feladtam a próbálkozást.
    Talán LedAnna vagy Zsukka tudnak majd segíteni. :o)
    Egyébként tök jó lesz az új blogod. :o)
    A közösen főzünk blogban nem szeretnél részt venni?

    VálaszTörlés
  2. Én sem tudok segíteni, de Pamina szerintem igen.
    Már nagyon várom a bejegyzéseid az új blogodba:)

    VálaszTörlés
  3. ó jaj én is olyan szívesen segítenék, de magam is csak úgy rájövök dolgokra.

    VálaszTörlés
  4. Van olyan, hogy háromoszlopos blog???
    Nekem a kettő is sok:((( Biztosan jönni fog a felmentősereg:)))

    VálaszTörlés
  5. A blogbajokon volt már erről szó.
    Ma én is szétnéztem háromoszlop ügyben,de nem volt időm és merszem belevágni.
    Magyarul ezt találtam:
    http://minimalna.blogspot.com/2008/08/3-oszlopos-megjuls.html

    még volt egy,ahol ingyen letölthető
    sablonok vannak,néhány hármas is,de nem igazán tetszettek.
    http://www.bloggerbuster.com/2007/08/blogger-template-downloads.html

    Praktikus pedig a három sáv,az én baloldali oszlopom lassan leér a pincébe :-(

    VálaszTörlés
  6. Kdatta, anno nekem is küldtél meghívót, még írtam is ebbe a közös blogba, igaz már régen. Ez az új sem biztos, hogy gyakran lesz frissítve :-( Köszönöm kedvességed!!!
    Katafolt,pont így vagyok én is a "pincével".
    A magyar blogot elolvasom, mert a külföldieken arra a problémára, hogy mi lesz az oldalsávban elmentett dolgokkal?, egyértelmű választ nem találtam.

    VálaszTörlés
  7. Katbo, én szívesen segítek, valamennyit értek hozzá... Konkrétan mit szeretnél? Azt a három oszlopos blogsablont, ami a főzős blogon van, ide hozni? Vagy más három oszlopos blogsablont választanál, egyedi fejléccel?

    VálaszTörlés
  8. Jaj,de jó!Zsukka ebben az okos,nekem is felajánlotta a segítségét.
    Tőle tanultam zat,hogy csináltam egy próba blogot,ott variálgatom a 3 oszlopot.Zsukka nagyon jól elmagyarázta a Blogbajokon,írt is egy oldalt,onna elmentettem sablonokat,csak nekem az a bajom,hogy ahogy Zsukka írta,a HTML kódokban kellene variálni,hogy magyarul legyenek azok a blogsablonok.
    Még én is várom a fiam segítségét....

    VálaszTörlés
  9. Zsukka,köszönöm.
    Megpróbálom megírni mail-be.

    VálaszTörlés
  10. http://www.tips-for-new-bloggers.blogspot.com

    Én innen szereztem minden tudásomat, bár úgy rémlik a bloglistám nekem is eltűnt, amikor átálltam a háromoszlopos változatra.


    Jobb oldalt,alul-Templates

    VálaszTörlés
  11. Anna, köszönöm, aranyos vagy.
    Nekem megvan a sablonom, ez:
    http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/minima_22
    Ezt szeretném valahogy beilleszteni.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szivesen segítenék! DE... én örülök, hogyha valahogy elboldogulok a legegyszerűbb dolgokkal, DE drukkolok, hogy sikerüljön!!!

    VálaszTörlés
  13. Hát sajnos segíteni nem tudok de Bodza biztos tud segíteni, mert neki is 3 oszlopos a blogja! Nagyon jól néz ki! Szerintem Neked is sikerülni fog!:) Szurkolok!!!

    VálaszTörlés
  14. Tegnap este, amikor bekukkantottam hozzád, megijedtem, mert csak ennyit láttam: "SEGÍTSÉG!!!"
    Huh! Látom, hogy "csak" ennyi a baj. Segíteni én sem tudok, de már vannak itt nálam okosabbak:)

    VálaszTörlés
  15. te a sok közül melyik nevűt szedted le?

    VálaszTörlés
  16. Drága Réka! Nagyon segítenék, ha tudnék, de nem tudok! Minden esetre drukkolok Neked!!!!!!

    VálaszTörlés
  17. rájöttem.A minimát.Mit szeretnél igazából.Írj,hátha tudok segíteni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések