Táskák

Egy kedves ismerősöm kérésére megvarrtam a Tildás kistáskát nagyobb méretben .
50%-al nagyítottam az eredeti méretet.




Ez pedig a "10"perces táska ikertestvére, csak erre varrtam egy záródó fület is.

Ami miatt megmutatom, az a Fimo gomb, ami a patentot takarja.
Színátmenet készítéséről találtam videot , ennél a gombnál ki is próbáltam.



Megjegyzések

  1. Nagyon csinos mindkettő :-). A tildásnál Te raksz közé valamit (flíz) vagy csak a megerősített anyag? A gyurmagomb pedig szuper, gyurmát már én is vettem, csak neki kéne ülni :-)

    VálaszTörlés
  2. szuper a gomb is, nagyon illik az anyaghoz.
    (mindig tudsz valami számomra sokkolót írni: "10 perces táska":-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a táska!
    Jól látom, hogy a gomb felvarrásánál masnit kötöttél a cérnára?? Azért ez nem semmi!! Minden apró részletre figyelsz!! :o)

    VálaszTörlés
  4. nem éri:))), már piciben is a kedvencem volt ez táncházba indulós táska és most ez....

    a gomb is nagyon jól sikerült, köszi a videót!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok!
    Zsukka,nem én nem rakok közé semmit. A kordnak van egy plussz tartása is.
    Kastan, ez a táska tényleg nem tart tovább 10 percnél.
    Abile, nekem nagyon tetszik ez a masnis megoldás, egy kis ragasztópöttyel meg kell erősíteni, hogy nem bomoljon szét.

    VálaszTörlés
  6. Én sem hiszek a 10 perces dolgokban :-)))) Ugye csak a kedélyeket akartad vele borzolni? :-)
    Nagyon szép lett a kistáska! Egyszer nekiállok majd én is, lemérem a szintidőt... ;-)
    A gyurma levegőn száradós, vagy sütős? És van köztük nagy különbség? - már ami a végeredményt illeti. Én még sosem csináltam belőlük semmit, csak azért kérdezem, hogy melyik hogyan viselkedik, melyik ad nagyobb sikerélményt...

    VálaszTörlés
  7. Tigrislilijom,
    na jó,lehet,hogy 15.
    A gyurma jelen esetben süthető.
    Levegőn száradóból karácsonyfadíszeket készítettünk tavaly, szerintem ez a "Fimo süthető" rugalmasabb.

    VálaszTörlés
  8. Mért mindig a "csöppségek" kapnak ilyen aranyos dolgokat :) ?
    Nagyon tuti lett...:), mint minden amit készítesz.
    Ja és megjött a rég várt kulcstartó is:)
    Már be is fogtam...
    A gyurmát én pár percre forrásba lévő vízbe teszem... az ékszereimnél - amiket így készítettem- bevált ez a módszer.
    10 perc hmű... nekem kb. míg a varrógépet előveszem:)

    VálaszTörlés
  9. Na jó, a 15-öt elhiszem. De csak neked!
    Köszi az infót.
    És azt a forralásos gyurmát ugye a levegőn száradóssal csinálhatja Hunszil? Mitől jobb az úgy vajon...? Információhiányban szenvedek.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek. Én új vagyok a blogokon, nem tudom, mit jelent"tildás táska" Kérlek, írd meg. Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. A forralásos gyurmázást én se ismerem.
    Foltoska, ha rákattintasz a piros "tildás táska" szóra látod a korábban megvarrtakat.
    Tildás könyveket az Aréna kiadótól lehet rendelni.

    VálaszTörlés
  12. Csoda klassz lett mindkettő/három!A gomb is megér egy külön misét:))
    Jelentem a kulcstartó már használatban,szuper!!

    VálaszTörlés
  13. A 10perces... az valami csudaaranyos! A másik se rossz, de ez nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  14. Katbo!
    Nagyon-nagyon édesek a táskák! Díszítésben meg azt hiszem verhetetlenül kreatív vagy. :)

    Tigrislilijom!
    A süthető gyurmát könnyen meg lehet égetni, talán emiatt forralják sokan szívesebben. Ráadásul ha túl puhára dömöckölöd a gyurmát, akkor magasabb, karcsúbb dolgok megbólinthatnak sütés közben, amit a víz felhajtóereje megakadályozhat.

    VálaszTörlés
  15. Köszönjük Szarvasmici! (Én azt hittem, előbb kisütik, aztán még bedugják a vízbe is...) Jobb tisztán látni :-)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon hangulatos darabok! Nekem ezek az apró kiegészítők, Katbo- díszítések a szívem csücskei.

    VálaszTörlés
  17. Kedves a táska, ugyanebből a kordból készülök én is varrni. A gyurmagomb ötletét köszönöm, hamarosan megpróbálkozom vele én is! :)
    Ágó

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések