Ajándékok

Tudom, nem mutogatjuk, hogy miket kaptunk karácsonyra, de azért én mégis megmutatnám ezt a pár kis "apróságot", amit az anyutól, illetve a lányoktól kaptam.



Anyu egy gyönyörű mécses tartót és felakasztható díszeket készített nekünk. Elég nagy méretűek, az angyalka pl.: 12 cm körüli.






Megjegyzések

  1. Gyönyörű dolgokat készít anyukád... és a kislányod is :)

    VálaszTörlés
  2. Én örülök, hogy megmutattad, mert bájosak.

    VálaszTörlés
  3. miert nem mutogatunk? en mondjuk nem kaptam ilyet a mamamtol:-)
    Ha a diszek tul nagyok, ne aggodj miattuk, en tudok nekik egy szereto otthont:-)

    VálaszTörlés
  4. Na, még szép, hogy megmutattad! :)
    Nagyon szép ajándékok! Köszönöm, hogy láthatom!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és kedves ajándékokat kaptál.

    VálaszTörlés
  6. Szèpek nagyon anyukàd ès a lànyaid munkài is!

    VálaszTörlés
  7. Húúúú! Pont az én izlésem mindegyik!:)))))
    Nem szeretnél a szilveszterezésről írni Nagyk.-ben?:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Katbo!
    Nekem is nagyon szimpatikus voltál, ahogy a blogodat olvastam.
    Külön meglepetés, hogy közös ismerősünk is van.
    Úgy szeretném kitalálni, hogy kiről van szó!
    Gábornak hívják és gyönyörűséges ékszereket készít, sugárzó egyéniség.
    Mondd, hogy igen!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a sok dicsérő szót!
    Nagyon kedves Tőletek, hogy szívesen befogadnátok a díszeket, de azt hiszem jó helyük lesz nálunk is :-)
    Csutkababa, IGEN!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is nyugodtan mutogassa mindenki, hogy mit kapott. Én szívesen nézegetem. Nekem az angyal és a házikó a kedvencem.

    VálaszTörlés
  11. Nincsenek véletlenek, ezt mindig is tudtam. Azt is, hogy a ronkonlelkek vonzzák egymást.
    Húúúú!!! Nagyon örülök!!!

    VálaszTörlés
  12. Micsoda gyönyörűségek!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések