Varrtam

Ezt a drapp kord szoknyát egy kedves blogos társunk kérte tőlem a kislányának szülinapjára.

A hozzá illő "táncházas" /Tildás/ kis táska meglepetés volt az Ő számára is.

Isten éltesse a kislányát sokáig és viselje egészséggel.



Ezt a kis filc lógót Zsukkának készítettem hálám jeléül, hogy annyit bajlódott a sablonom átalakításával.

(Zsukka fotóját is felettem,mert Neki jobb képet sikerült csinálnia.)

Megjegyzések

  1. Itt is nagyon köszönöm a filcszívecskét :o)! És mennyire jó lett a szoknya-táska szett! Na majd ha a lányom nagyobb lesz... :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, igazi csajos darabok!! De aranyos vagy, milyen szép lógót készítettél! :)

    VálaszTörlés
  3. itt is NAGYON köszönöm:)! csoda szépek:)!!!

    VálaszTörlés
  4. Harmonikus, bájos minden darab! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinoska a táska is és a szoknya is. Ügyes vagy. :o)

    VálaszTörlés
  6. A flic sziv nagyon szep!!! A szoknyat, meg ha hosszabb lenne siman bevallalnam:-)

    VálaszTörlés
  7. ...a szoknya is...
    de ez a kis táska ... <3
    imádnivaló!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a filc szívecske!

    VálaszTörlés
  9. Réka! Van nálam neked egy kis játék, ha van kedved, kukkants át. :o)

    VálaszTörlés
  10. Minden szép!!DE az a szívecske......:)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Katbo!
    Mostanában találtam rá az oldaladra, és nagyon tetszik amiket csinálsz. Én mostanában kezdtem el kézimunkázni, szóval nem vagyok egy nagy spíler, viszont ezt a szoknyát és kistáskát szívesen megcsinálnám a keresztlányomnak a 7. szülinapjára... Tudnál segíteni nekem szabásmintával? Előre is köszi.
    Orsi (kisbocs@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések