Fonaltartó szütyő

Horgoló fonalaimnak varrtam ezt a csinos kis szütyőt. Korábbi "lakóhelyüket",ami egy neylonzacskó volt, nagyon utáltam. A kosár sem működött, mert Kamilla, a cicánk folyton pofozgatta benne a gombolyagokat.
Ezt fel tudom akasztani, így védve van.

A hímzett zsebnekvalót az anyu hímezte nekem valamikor tavaly, "majd jó lesz valamire" célzattal. Hát most megtalálta a helyét. A zsebben fogom tartani a horgolótűket, az ollót.
Az oldalát átütöttem, itt jön ki a fonal. ( több fonalas munkánál lehet, hogy praktikusabb lenne több lyuk, csak nem tudom, hogy belül nem gabalyodnak - e egymásba a fonalak?
A gomb most is Zsófikám munkája. Több ilyen gombot készített nekem, ide most színeiben nagyon passzolt.

Olyan régen nem varrtam magamnak semmit, ennek most úgy örülök ;)

Megjegyzések

  1. nagyon jópofa és még praktikus is; igyekszem elraktározni magamnak is ezt az ötletet, ha nem bánod :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jól sikerült. Én is örülök, ha valamit varrok magamnak. Azt hiszem eddig csak tűpárnákat kaptam magamtól. :) Már itt az ideje, hogy mást is kapjak. :)
    Először azt hittem, hogy majd felül húzod ki a fonalat belőle, de ez nagy ötlet, hogy a lyukon jön ki. Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Több fonal esetén belülre zsebek vagy elválasztó lapok kellenének, és úgy a több lyuk az oldalára, és akkor szerintem biztos nem gabalyodnak össze.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, nagyon eltaláltad!! :)

    VálaszTörlés
  5. Hogy ez milyen édes!! Szuper ötlet, és nagyon szép a hímzés is.
    Én gyakran meglepem magam, mert megérdemlem :)

    VálaszTörlés
  6. Katbó!!!!! Elalélok!!!annyira szép,kedves szütyő és praktikus!!!Külön báj benne,hogy a hímzés anyukád keze munkája,a gomb a lányodé.Igazi szívmelengető darab!!!Micsoda ötleteid vannak,nekem eszembe nem jutott volna egy ilyen fonalkivezető lyuk!

    VálaszTörlés
  7. Örülhetsz is neki, mert igazán aranyos lett.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyosak vagytok, köszönöm.
    A fonal kivezetés egy nagyon nagy ötlet, de nem saját ;(
    Elsőként Halász Editnél láttam, hogy a cérnák valamiféle áttört bombonier szerűségből voltak kivezetve.
    Tilda azon könyvében, amiben ennek a szötyőnek a "csupaszított" alapja megtalálható, mellékfotóként szerepel egy ilyen lyukas tárolóka. Hát így.

    VálaszTörlés
  9. Ó, szóval még elférnek ebben a szütyőben a horgolófonalaid :) Boldog ember - nálam már elszaporodtak, mint a nyulak, külön szekrény kell a gazoknak.
    Nagyon tetszik egyébként, és mint kezdő, főleg arra a fém karikára csodálkoztam rá, amivel meg van erősítve a kivezető lyuk. Ennek mi a neve és hol kapható? (Gondolom, nagyobb is van, rémlik, mintha láttam volna ilyet zsinórfülű szatyroknál.)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik! Szép hímzés és gomb is rajta.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép munka, sok ötletet merítettem belőle (gomb, lyuk, a kihajtott "hullámos" felső rész)!
    Csak így tovább!
    Ági

    VálaszTörlés
  12. Nagy ötlet!!
    Olyan kis romantikus, bájos lett!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép kis fonaltartót varrtál... ezek szerint a horgolást megszeretted és hosszabb távra tervezed? :o))

    VálaszTörlés
  14. gyönyörű, ötletes, ízléses....Katbos

    VálaszTörlés
  15. I'gy egèszèben gyonyoru, hìmzès ,csipke, gomb,s a kivitelezès!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépet hímzett neked anyukád, a lyukasztásos ötletért pedig naaaagy gratula (akárcsak a kivitelezésért:)

    VálaszTörlés
  17. Reka ez tok jo, bar nalam is `kicsit` tobb fonal van:-)
    egyebkent mutass mar legyszi kepet, hogy kell ilyen lyukat csinalni, mert apparatom van, csak eszem nincs:-)

    VálaszTörlés
  18. Zsupszi, ez a zsebes módszer nagyon jó ötlet. Lehet, hogy varrok egy nagyobbat is és akkor az olyan lesz.

    Anyahajó, nem ebben nem fér el mind, pedig még alig van MÉG fonalam. Ezt csak az épp aktuális munka fonalának szánom.
    Riglinek hívják ezt a fém karikát. Vettem a Lidl-ben egy lyukasztó szettet, abban is volt, + a férjem egy cipőkellékesnél is vett nekem.

    Abile, teljesen beleszerelmesedtem.

    Kriszta, csinálok fotót jó?

    VálaszTörlés
  19. Nagyon tetszik! :O)
    Igazán ízléses!

    VálaszTörlés
  20. Textil "Oscar" minden kategóriában!
    Ötlet, kivitelezés, fonalvezető lyuk!
    Le a nylonzacskókkal!!!!

    VálaszTörlés
  21. Későn jöttem. Már minden jót elmondtak előttem :-)))

    VálaszTörlés
  22. Láttam már tegnap is, de szóhoz sem jutottam! :)))
    Hihetetlen jól néz ki!

    VálaszTörlés
  23. Ó,ez olyan mutatós lett,bárhova viheted magaddal !

    VálaszTörlés
  24. nagyon helyes lett! szép rajta a hímzés és szuper a gomb, no meg az anyagok is, gratulálok!

    VálaszTörlés
  25. Olyan szép a hímzés, amit anyukád készített! A szütyő nemkülönben! A lyuk óriási ötlet! És a gomb is helyes! Egy szóval: remek!

    VálaszTörlés
  26. Nagyon mutatós és praktikus lett !
    Réka, nem tudom, érdekel még a tűzzománc ? Tettem fel néhány képet a fórumukra : http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9002414. Segíteni is tudok egy kicsit, ha érdekel a dolog.

    VálaszTörlés
  27. Nem csodálom, hogy nagy at örömöd. Igazán klassz lett. Nagyon szép a hímzett virág és a gomb is. Igazi családi alkotás.

    VálaszTörlés
  28. Én is gondolkozok ilyen fonaltartón.
    Egy kérdésem lenne: nem bolyhosodik benne a fonal?

    VálaszTörlés
  29. Szia Inga!
    Te jó ég, milyen régen készítettem már ezt.
    Én tudom használni, szerintem praktikus dolog!
    Csak ajánlani tudom!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések