A hétvégei függöny felhajtások :-( között szerencsére egy kis lélekemelőbb dolgot is sikerült megvarrnom. Ehhez a szoknyához elkészült névnapi ajándékként ez a kis "Tildás" táska, a "Varázslatos díszek, mesés tárgyak" című könyvből. A nagy neszesszer minta, remek kislánytáska méret.


Megjegyzések

  1. en is fuggonyt hajtottam fel az ovisoknak:-) de nem varrtam taskat:-( nagyon szep lett, es tok jo, hogy a szoknyahoz varrtad.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg olyan kis csajos! Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Csuda szerencsés ez a Panni. ;))) Nagyon csini lesz a szoknyával együtt!

    VálaszTörlés
  4. Jól látom,hogy szép mélybarna ? Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!
    Anita, ezt a táskát a sógornőm kislányának varrtam névnapjára

    VálaszTörlés
  6. Nagyon helyeske! Nekem is tetszik ez a színösszeállítás.
    Amúgy épp tegnap másoltam ki ezt a szabásmintát. Úrrá lett rajtam a Tilda-mánia. Még a kis buta mackót is megszerettem.

    VálaszTörlés
  7. Hat ez tenyleg nagyon szep lett, nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Milyen egyszerű, de a kis díszítéstől mégis megakad rajta a szem(em). Nagyon bájos kis darab lett! Igazi lányos holmi :-))

    VálaszTörlés
  9. Upssz... (pirlós arc) Bár ez a lényegen nem változtat. :-)

    VálaszTörlés
  10. nagyon yoo lett:)
    úgy ahogy van szín forma, dísz minden:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések