Horgolmány

A hétvégén ledöntött a lábamról a kórság, ezért többet pihentem a sokéves átlagnál.
Hogy nem menjen "kárba" a rengeteg szabadidő, gondoltam végre kipróbálom ezt a számomra ezidáig misztikusnak vélt kézimunkát.
Ezt a mobiltartót készítettem először, aztán úgy gondoltam, hogy nem szaladok a dolgok elébe és gyakorlásból horgolok 1-2 minta darabot.


Nagyon megtetszett ez a kézimunka is. Kénytelen leszek beszerezni egy pár horgolótűt :-), mert amivel ezeket horgoltam, az az anyué.

Megjegyzések

  1. Ezek nagyon szépek lettek. Mindig is csodáltam, ha valaki ennyire egyenletesen tudott horgolni meg kötni. Mint anyukám. Én meg még azt sem látom elsőre, hogy ezek egyforma minták-e... (Nekem a lazaság /
    szorosság váltakozása adta ki kötésnél is legtöbbször a mintát :-))))))
    Most irigykedem....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek lettek!!!
    Én is szeretek horgolni-is!Olyan megnyugtató,ahogy egymásután csak szaporodnak a sorok.....A horgolótűket is szeretem.Anyukám tanítgatott kislánykoromban.
    Engem most kezd ledönteni a betegség....

    VálaszTörlés
  3. Elsőre is nagyon jól sikerült darabok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek. Hát igen, a horgolás gyorsan tanulható és hamar függővé tesz:)

    VálaszTörlés
  5. ó, ebbe is nagyon bele lehet szeretni...épp ma szereztem be én is (még több) tűt, fonalat....elvégre nem elég a gyöngy meg a hímzés...:)

    VálaszTörlés
  6. Szépek lettek ! Tízévesen csak a horgolást nem utáltam a kötelező kézimunkaleckékből,mert azzal látványosabb volt a haladás.

    VálaszTörlés
  7. Iskolás koromban én is azért szerettem nagyon, mert gyorsan lehetett vele haladni, főleg vastag fonallal, nagy tűvel.Eleinte mindíg vesemelegítő készült, de mivel egy tizenéves lány nem hord ilyet, nagymama meg nem volt a közelben, így elég hamar lebontottam.

    VálaszTörlés
  8. Engem is most annyira feldob ez az újdonság. Már el is kezdtem egy "komolyabb" munkát.

    VálaszTörlés
  9. Nem is tudod, hogy mennyire irigyellek. Én is próbálkoztam már horgolással, de nem sok sikerrel. Igaz az is, hogy horgolócérnával próbáltam, ami nagyon vékonyka volt. Ügyes vagy nagyon!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések