Horgolt tojások

Bodza Beánál megláttam a horholt tojásait, és én is kedvet kaptam hozzá. A teljesen érthető leírást pontosan betartva is ilyen összevisszák lettek. Nincs köztük két egyforma, van amelyik inkább füge, mint tojás. Húsvétig még többet szeretnék meghorgolni, mert szívesen ajándékoznék ilyet a családban a felnőtteknek, de még az is lehet, hogy egy-két arra érdemes férfiember ilyen tojást kap a hétfői locsolásért.

Megjegyzések

  1. De jó, hogy feltetted! NAgyon szép pasztelles tavaszi hangulatot árasztanak, ügyes vagy. Most előveszem én is a fiók mélyén lapulókat. Vagy öt éve készítettem őket :-)

    Tegnap a levendula címszóra kerestem rá a google-ban és jó néhány képet felhozott a blogodból. Jó érzés volt!

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek! Gyakorlat teszi a mestert..., húsvétig még bőven van időd sok-sok szép tojásalakú tojást horgolni! Gyönyörűek a színek!

    VálaszTörlés
  3. Szépek szerintem! Nekem is volt fügém az elején, ne aggódj! :)
    És én is ilyet adtam pasiknak tavaly.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések