Körkérdés

Lányok, ismeritek ezeket a fonalakat? Mi a véleményetek róla?

Megjegyzések

  1. Van, amit ismerek, és meglepődtem, mennyire olcsó hely. Az első oldalon lévő vastag, puha fonallal kapcsolatban: konkrétan ezt nem ismerem, de hasonló külleműt igen, és azzal volt az a tapasztalatom, hogy két hónap hordás után a sapka teljesen kibolyhozódott. (Az Damaris volt) Viszont az a vicc, hogy ezek annyira olcsók, hogy egy próbát mindenképp megér szerintem. A Lisa meg a Margaretha meg még pár másik teljesen megbízható márkák, kaphatók a bevált helyeken is. Köszönöm a linket!

    VálaszTörlés
  2. Soffiából( a piros-fekete-narancsosból) már kötöttem egy sálat fatűvel, lyukacsosra. második tele nyúzom, olyan mint volt, viszont a fekete kabátom állandóan piros szöszös tőle.

    VálaszTörlés
  3. A hely jó! Vásároljatok náluk nyugodtan, rugalmasak... Még ezeken az árakon alul is van akciójuk... :) A műszálasokat én nem szeretem, mert vagy göbösödnek (ha sok az akril bennük) vagy nagyon szöszösek, szálában kopnak, nyúlósak... Van aki szívesen köt, horgol belőlük Inkább csak pár soros csíknak használnám... :)

    VálaszTörlés
  4. Tiszta műszál fonal , hát inkább ne, akármilyen jól is néz ki a motringban, hiszen "művileg" bármit elő lehet állítani, hordani általában nem túl jó érzés.
    Nem lebeszélni akarlak a rendelésről, de szerintem nagyon lutri fonalat venni egy fénykép alapján. Azt meg kell tapintani, érezni mennyire finom, vagy durva, szúrós esetleg, szóval inkább ne legyen vakrandi :)

    Még valami, amit már régen akartam írni. Köszi a gazdag és érdekes bloglistát. Mindig hozzád járok "könyvtárba" :).

    VálaszTörlés
  5. Karácsonyra kötöttem hasonló - sajnos a nevét nem tudom - fonalból. Kötni nagyon jó volt, a tulajdonosok is csak dicsérni tudták. Nagyon jó meleg... puha lett a belőle készült sál. Képeket esetleg a blogomban találsz róla, de szerintem is jobb egy fonalat megtapogatni... én a nyakamhoz szoktam tenni, mert ott rögtön érzem, ha "szúrós". :o)

    VálaszTörlés
  6. Hasonlót vettem én is, tiszta műszálból van, de kivételesen nem volt vele gondom. Szép struktúrát ad és puha.(soffia)

    VálaszTörlés
  7. http://www.gobeline.hu/index.php?kat=30&id=4084&o=6 - ezt próbáltam (bár az gyapjú kategória), szép is, jó is, tartja is magát.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok a sok segítséget.
    Pedig a fotók alapján nagyon könnyen el tudnék csábulni, mert ritkán járok jó fonalasnál, de megfogadom a "tapogatós" tanácsot.

    VálaszTörlés
  9. Én a Varázs fonalakat használom, lehet, hogy rendelni is fogok tőlük, mert a kedvenc boltomban nagyon magasra emelték az árát. Én téli mrlrg sapkának meg takarómintához, és persze az állatkákhoz bátran ajánlom, meleg, nem bolyhosodik és puha, viszont tartja a formáját.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések