Nyár és tél

Ha már volt "tavasz és ősz" akkor ez a bejegyzés nyugodtan viselheti a "nyár és tél" címet.

Paminánál nagyon megtetszett a horgolt nyaklánc, és annyian zsugorkáznak mostanában, hogy ahhoz is kedvet kaptam. Ezt a nyári hangulatú nyakláncot akkor horgoltam, mikor még elhittem, hogy hamarosan itt a nyár.
Fogalmam sincs, hogyan kell hivatalosan ezt készíteni,én horgoltam mindenféle virágokat és sima láncszemekkel összekötöttem.






Aztán jött a felismerés, hogy mégsem jön még a nyár, sőt a tavasz se nagyon, úgyhogy életemben először kötök csavart mintát, ami amolyan "télies". A könyv, amiből vettem az ötletet, övet készít belőle, én még nem tudom.




Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett a nyaklánc! Annyira csodálom a bátorságodat... kötni is mindjárt egy jó kis csavartmintát kezdésnek? :o)
    Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a barna kötött darab!!!

    VálaszTörlés
  3. Abile, a kötés volt az első kézimunka, amit lányként az anyutól megtanultam. Kötöttem én a férjemnek pulóvert is. Bonyolultabb, vagy annak tűnő darabokba nem mertem még belefongni. Ez a csavart minta az "annak tűnő" kategória. Ha valaki úgy érzi, hogy érdekli a menete, szivesen felteszem.
    Szera, nekem is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. mindkettő nagyon klassz lett a maga nemében! engem érdekelne a menete is:)!

    VálaszTörlés
  5. Engem érdekelne a menete, szeretem a csavart mintát. Én lehet, hogy valami bolerófélét készítenék. Olyan melle alattit. ez lenne a mell alatti rész pántja, aztán két csík melleken és a vállon-háton keresztül. Mindjárt elkészül egy ilyenem és mutatom...

    Alá pedig bűvülő aljú blúz.

    VálaszTörlés
  6. Húú, ez a csokibarna kötés engem is megfogott! Nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  7. Olyan szép a fonálgombolyag, mintha azon is a csavart minta lenne!

    VálaszTörlés
  8. ez a fonal nagyon szép, még gombócban is:D a kosárfonatos minta nagy szerelmem, de még eddig nem mertem nekiállni, kíváncsian várom a menetéről a leírást, fotókat:o)köszi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól mutat a képecske a virágon, milyen sokszínűen lehet felhasználni a zsugorkát!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések