A pörgős szoknya



Ennek a szoknyának a megvarrását már rég óta tervezem.

Annyira egyszerű, hogy nyugodtan nekiállhat mindenki, aki tud valamennyire egyenesen varrni.


Kdatta és "House on hill roud " is készített róla "képes útmutatót", én egy öszvérmegoldást használtam. Az alját először összevarrtam hengernek és csak utána hajtottam félbe, így varrtam az oldalán összevarrt szoknyarészhez.

Ezeket tavaly varrtam. Nyárra tervezek újabbakat.



Megjegyzések

  1. Ó, ezek a szoknyák, nagyon helyesek! Lassan majd nekem is kell valami hasonlót beszereznem, mert a (2 éves) leányzóm már érdeklődik a lányos dolgok iránt.

    VálaszTörlés
  2. Katbó felnőtteknek is készítesz hasonló stílusú hosszú szoknyát. Olyanra gondolok ami egy kicsit a régi paraszti stílusra emlékeztet.

    VálaszTörlés
  3. A kérdőjel lemaradt és az is hopgy amiket a képen látok csodálatosak.

    VálaszTörlés
  4. Hú,de szépségesek!!!!!!Én is érdeklődöm felnőtt ruha varrása ügyében,mint Csilla::)

    VálaszTörlés
  5. pont egy ilyen szoknyát kerestem a lányomnak néptáncra, de az anyag nagyságát hogy határoztad meg, a derékméretből, illetve annak duplájából?

    VálaszTörlés
  6. Lányok, nem varrtam még a húgomon kívül más felnöttnek ruhát. De...végülis beszélhetünk róla:-)
    Kereni, én ezt sacc/kb varrtam.
    130 cm(anyagszélesség) x térdig, + a zöld rész, ami jelen esetben 6 cm.Nézd meg Kdatta útmutatását, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűségesek! Ki fogom próbálni, bár ruhavarrásban még nincs rutinom!

    VálaszTörlés
  8. de jok azok az anyagok egyutt!!
    en fiu gatyabol tudok ilyen kollekciot mutatni:-)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon helyes szoknya lett! Ezek annyira egyszerű és hálás kis darabok, a nőcis kislányok pedig imádják a "pörgős" szoknyát!!:)))

    VálaszTörlés
  10. Szépek!!! Szinte sajnálom, hogy nincs lányom.

    VálaszTörlés
  11. szóval egyenesen varrni, mi? hát kb.:))), de én is meg fogom próbálni, köszönöm az inspirációt!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon klasz lett. Ha lesz egy kis szabadidőm, nekiugrom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések