Restanciák

Elmaradásaim vannak, a terveimről eddig még nem írtam.

Majonéz kérdezett erről a számomra nehéz kérdésről.

Lehet, hogy nincsenek is terveim? Vágyaim vannak (pl. elköltözni a fővárosból) elhatározásaim is vannak (nem adom fel a szelektív hulladékgyűjtést két hónap után), de konkrétan tervek nem jutnak eszembe. Sajnálom, hogy semmi érdekessel nem szolgálhatok.

Kdatta pedig a "grafo-s" játékba hívott.

Nincs összeesküvés elmélet fóbiám, de az utóbbi időben elszaporodtak az olyan jellegű "játékok", amikből egy-két hozzáértő, de nem közénk tartozó egyének mindenfélét összerakhatnak.

Tényleg nem szeretnék senkit megbántani, hisz azt hiszem ennyire már ismertek, de ezt a játékot most szeretném kihagyni.








Megjegyzések

  1. Én messzebbre megyek..
    Szívesen a kezére csapkodnék annak aki elindítja ezeket...
    Mindannyian szeretnénk megismerni a másikat, akinek a blogjába úgymond egyből beleszeretünk, de ezt szerintem személyes megkereséssel is megtehetjük...
    És ezzel senkit nem szeretnék megsérteni, mert én a továbbküldős játékok azon fajtájára utalok ezzel, ahol magunkat kellene kiadni.. Jobban annál, mint amennyire amúgy is kiadjuk.
    A szeretetből továbbküldött "dijak" pedig meghatottak engem is.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek!!!Nézd meg.hogyan oldottam meg ezt a kérdést!:)

    VálaszTörlés
  3. jaj,szegény Ahama biztos nem akart semmi rosszat amikor elhozott egy játékot a Flickrről.
    Ezt a kört mondjuk én is kihagytam, mert nem hiszek a grafológiában, és mert az is eszembe jutott, ami neked Katbo :-(

    VálaszTörlés
  4. Azért a grafológia ennyire nem veszélyes dolog lányok, és legfőképp azoktól a dolgoktól, tartunk ( félünk) amit nem ismerünk.
    Ezzel ellentétben én is kihagytam, mert már ráuntam arra, hogy játék, játékot ért, ráadásul azt vettem észre, hogy leginkább mindenki sztereotíp válaszokat ad, pont az internetadta rejtőzködést kihasználva.
    Lehet, hogy sokan a születési színek keresését is "magánügynek" tekintettétek???

    VálaszTörlés
  5. Nem emlékeztem rá, hogy Ahama indította be ezt a játékot, tényleg nem akarok én senki ellen fordulni.
    Gondoljátok végig, hogy hány olyan játék futott körbe, amiben olyan szinten adsz magadról térképet...., és én még nem is vagyok szakember.
    (kipécéztelek, hógolyó, üveggolyó,) A könyv és a film is jellemez, de mondjuk az nem olyan durva.(így első ránézésre)
    Én megvallom őszintén külföldi oldalakon nem nagyon láttam ilyeneket, de ha nincs igazam és ott is futnak, akkor ezt visszavonom.
    Colette, félreértesz, én nem félek, csak egy kicsit elszomorít.
    (Orwell - 1984? )
    A jutalmazos játékok, persze kiesnek ez alól a kritika alól.

    VálaszTörlés
  6. Violini,
    szerintem te is tudod, hogy NEM Ahama játékára utaltam!!!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Miért törölném ki?
    Nincseen nekem semmi problémám ezzel a bloggal. Ez tényleg engem tükröz, minden amit megmutatok rajta, az én vagyok, és azt vállalom is. (saját gondolatok, saját alkotások,soha más tollával nem ékeskedtem.)
    Lehet, hogy kicsit nehezen érthetően írok, de nekem nem az a bajom, hogy az írásaimból, hozzászólásaimból kialakíthat bárki rólam egy véleményt, hiszen, ha ez lenne , akkor nem indítottam volna blogot, hanem ezek a direkt kérdések kezdenek gyanúsak lenni. A nagytestvér pedig...sajnos, van, volt, és lesz is. Lehet, hogy minez eszembe se jutott volna, ha az iwiw-ről nem terjednének azok a "pletykák":-(

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Colette utólagos törölt bejegyzése miatt az utolsó hozzászólások értelmetlenné váltak!
    (nem is tudtam, hogy a saját blogomba más is törölhet?)

    VálaszTörlés
  11. bodza bocs,itt és most nekem így tűnt

    VálaszTörlés
  12. Ez jó kis beszélgetés lett, nekem is mostanában lettek hasonló érzéseim. Mondom ezt annak ellenére, hogy a kipécéztelek dolgot én ültettem át magyarba!
    Nekem egy fórumon anno volt szerencsém pszichológiai betegbe beleszaladni. 20 emberből egynek tűnt fel egy év után, hogy ez az ember fura. A net kétélű dolog!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések