Tavasz és Ősz

Horgolás.....
egyre jobban élvezem, ezt a kézimunkát. Olyan jó, hogy nem volnulok ki a családi életből a hobbim kedvéért.Varrógéppel varrni még sem lehet este, mikor végre együtt lehetünk mindannyian egy pár órácskára.


Kötőtük is előkerültek, de most ez a horgolás a szívem csücske.



Ezek a nárciszok már tényleg a tavaszt idézik, ebben a gyönyörű, napsütéses időben. Hozzáértők kérem nem mosolyogni, ez életem első olyan horgolmánya, amit rajzról készítettem. Ancsa mutatta tegnap, este én ki is próbáltam.



Ezeket a blokkok inkább ősziesek. Őket célirányosan horgoltam, VALAMI lesz belőlük. Még csak az alapelv született meg a fejemben, továbbgondolás alatt van az ügy.




Megjegyzések

  1. Nagyon helyesek ezek a nárciszok.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a négyzetek tetszenek nagyon. :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik mostanában többünket is elkapott a horgolási láz, én is próbálkozom, bár még messze nem vagyok ilyen profi, mint te, tényleg nagyon szépeket horgoltál :o)

    VálaszTörlés
  4. Zsukka, abszolult kezdő vagyokm én is. KÉT hete vettem először a kezembe horgolótűt. :-)

    VálaszTörlés
  5. Igazán gyönyörűek a horgolt tárgyaid! Ezt különösen nagy elismeréssel mondom, mert én nem tudok kötni-horgolni! :)))

    VálaszTörlés
  6. A blokkok nagyon jok!! a valami az titkos, vagy te sem tudod meg?;-) egyebkent most hogy jon a joido, jatszoter, lehet, hogy eloveszem a horgolast, mert en csak azert vagyok kotes parti, mert amellett olvasni is tudok.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy, hogy pillanatokon belül ilyen klassz dolgokra vagy képes! Én szimplán irigy vagyok;)!

    VálaszTörlés
  8. öcsémfacsiga! Ezt nevezem:)
    A négyzetek nagyon a szívem csücske. Én is tervezek hasonlót, csak előbb a babatakaró legyen kész...

    VálaszTörlés
  9. De jó! Nagyon ügyes vagy. Én is épp tegnap este ültem le egy picit horgolni, míg vártam a párom, de inkább nem mutatnám a végeredményt. :o)
    A virágok tényleg nagyon tavasziasak. A valami meg szuper izgalmas.
    Nekem rögtön egy fafüles táska jutott eszembe, barna vászonnal bélelve, ami itt-ott kilátszik.
    Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. :o)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon belelendültél a horgolásba, de úgy látom érdemes is, mert szépek a munkáid. A blokkok nekem is nagyon tetszenek, lenne rá ötletem, hogy mit csinálnék belőlük szívesen. De nagyon kíváncsi vagyok, hogy Te mit ügyeskedsz ki!

    VálaszTörlés
  11. Kriszta, kötés közben olvasniii? Hát ezt hogy csinálod, előveszed a tartalék szemedet?:-D
    Lányok nem akarok titkot csinálni belőle, táska lesz, csak még a fazonon agyalok. Szerintem fekete alapra rakom, a Kata, a fa fül is jó ötlet.

    VálaszTörlés
  12. Katam, mi az amiben te nem latsz meg egy jo kis taskat?:-)
    Reka, hidd el sokkal egyszerubb, mert ott fennt vannak a szemek, nem kell oket keresni:-)

    VálaszTörlés
  13. Igazán nincs mit szerénykedned, mert nagyon szépek a virágok... Bárcsak én tudnék horgolni, de nekem olyan kínai az egész!

    VálaszTörlés
  14. :o)))) Mindenben táskát látok. :o))) I'm a Bagaholic. :o)))
    Hú Rékám, nagyon kíváncsi leszek a végeredményre! És képzeld csak hogy mutatna egy ilyen kockákból készült sállal a tatyó. :o)))

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörűek azok a nárciszok és a blokkok :))) Én sajnos nem tudok horgolni. :( Nagyon ügyes vagy, csak így tovább!
    Szép napot!
    Lilla

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jól sikerültek a nárciszok!
    (és ezek szerint a leírásom is jól sikerült... úgy örülök neki, ha valami hasznosat tudok mutogatni...)

    A blokkok is nagyon jópofák, én is most gondolkodom egy horgolt táskán, de még fejben sem tisztázódott egészen a dolog...

    VálaszTörlés
  17. No és igen, egyetértek, én is azért kötök-horgolok mostanában sokkal többet, (a hímzés rovására), mert ezt lehet a gyerekszobában is, sőt, akár társasjáték közben is!

    VálaszTörlés
  18. Hogy vki kezdőként ilyen csodákat tudjon készíteni...Le a kalappal. A négyzetek szinei nagyon kellemesek, tetszik nekem.

    VálaszTörlés
  19. Szuper jók lettek! Abszolút nem látszik, hogy először csináltad rajzról! Ezek a nárciszok nálam is listán vannak egyébként.

    VálaszTörlés
  20. Milyen érdekes, hogy egymástól függetlenül ennyi mindenkit elkapott a horgolási láz:) Bár én még csak odáig jutottam, hogy fejben horgolok:)A könyvtárvan találtam rá egy 200 horgolt blokk című könyvre, belelapoztam, és megszületett a döntés. Horgolni fogok, mégpedig egy rózsás takarót:)

    A narancsos közepű nárcisz gyönyörű! Két hét után ilyeneket tudsz??? Ha csak fele olyan jól fog menni, mint neked, akkor van esély rá, hogy végre magam készíthessem a díszítésnél előszeretettel használt virágaimat??? Jaj de jó lenne.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szépségesek!!!!
    Látod,én így vagyok a xszemessel.Mert ha géppel varrok,akkor el kell vonulnom egy külön helyiségbe.Így meg nyugodtan öltögetek,amit bármikor le tudok tenni,ha szükség van rám...
    A horgolás is a szívem csücske,de most első a hímzés...

    VálaszTörlés
  22. Ancsa, mégegyszer köszi a leírást.
    Most lehet, hogy a nagy horgológuruk meg fognak kövezni, de szerintem az a szint, amit én már megtudok horgolni, hihetetlen egyszerű.
    Anna, azt a könyvet, amit említesz, én is megrendeltem magamnak szülinapomra. Hamarosan meg is érkezik, nem tudom, hogy hogyan bírom ki 25.-ig.
    Van nekem egy nagyon jó könyvem, hú nagyon-nagyon régen vettem, az a címe, hogy "Szép kézimunkák, lépésről-lépésre kezdőknek és haladóknak"
    Én ebből tanultam meg a horgolás alapjait. Az első négyzetet pedig az anyu mutatta meg. Ő is segített az elején, de a könyv nagyon jól szemlélteti a különböző hurkolásokat.
    Anna szerintem nagyon hamar olyanokat fogsz horgolni, hogy csak nézünk.

    VálaszTörlés
  23. Gyönyörűek ezek a négyzetek! Szuper!!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon ügyes vagy! Én csak csodálom azt, aki horgolni tud!
    Ezt találtam a urda honlapján:
    http://www.burdafashion.com/de/News__Trends/Kreativ/Kreativ-Ideen_Spitzen-Kandidaten/1609183-1535346-1684896.html
    Remélem jó a link, érdemes megnézned:))

    VálaszTörlés
  25. A blokkoknak gyönyörű a színük!!!

    VálaszTörlés
  26. Bocsi hogy ezen a fórumon de sehol sem találtam az email címedet. A Simon Úr féle molinóról szeretnélek kérdezni!
    Ha esetleg mélt írnál:cseszka47@gmail.com

    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  27. Ajánlom szíves figyelmedbe ennek a lánynak a blogját:
    http://attic24.typepad.com/weblog/

    VálaszTörlés
  28. hello,

    very nice.
    kompliement.

    conny

    VálaszTörlés
  29. Most látom, hogy te is nagyi négyzeteket horgolsz! Én is pont ebbe fogtam bele, de én takarót szeretnék belőle. Szép színeket választottál hozzá!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések