Tavaszváró




Az utóbbi időben hiába készítettem "tavaszidéző" tárgyakat (horgolt nárcisz, tojások, virágos szatyor) hiába... szakadatlanul havazott, ami persze gyönyörű, de akkor is "január, február, itt a nyár", nem igaz?


Most taktikát változtattam. Téli cuccot készítettem, így Murphy szerint tuti jön a jó idő.



Kíváncsian várom.


Megjegyzések

  1. És lőn:)
    Hétvégén már tíz fok lesz, meg jövőhéten is.
    De szerintem a virágaid is csalogatták a tavaszt.
    Szerintem nem feltétlen téli a táska. Nekem inkább őszi....:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett és különleges ezzel a kötéssel kombinálva. Jaj és virágok szuperek :))
    Gratula:)))

    VálaszTörlés
  3. Szuper! És látom a fonott pántot is ebben használtad fel, ötletes! Én is várom veled a tavaszt, ha többen várjuk, talán eljön! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is hasonlóképpen gondolkodtam a barna szatyrom készítése közben.Arra lennék kíváncsi, hogyan bélelted, szimplán csak egy vékony anyag van benne, vagy esetleg táskamerevítőt is használtál?

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok.
    Impish, ez igazán jó hír!

    Majonez, igen a pántot nem volt értelme tovább kötni, mert én övnek tuti nem fogom hordani. Már menet közben kitaláltam, hogy táskára fog kerülni.

    Csipkebogyó. Csak sima bélés van belül egy zsebbel. Mágneszárral záródik.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagy ötlet :O)! Szuper jó lett, ügyiügyi!

    VálaszTörlés
  7. Tényleg segített a "varázstáskád"! Megérkezett a tavasz! Nagyon jó ötlet a fonott pánt a tetején! :o)

    VálaszTörlés
  8. Tuti! Én is tegnap lettem kész a sapimmal.... erre ma reggel már melegem volt benne, úgyhogy itt a tavasz :)
    ...és a másik :
    Már csak 1 nap van a szavazás végéig. Ha még nem szavaztatok a blogomban, lécci szavazzatok, hogy ti a végén összevarrni vagy horgolni szoktátok a pulcsikat ?

    VálaszTörlés
  9. Korabban kellett volna!! ma tenyleg tavasz volt:-))))
    Nagyon szep es erdekes a kotott/anyag hazasitas.

    VálaszTörlés
  10. Korabban kellett volna!! ma tenyleg tavasz volt:-))))
    Nagyon szep es erdekes a kotott/anyag hazasitas.

    VálaszTörlés
  11. Ez gyönyörű lett! Ötletesen felhasználtad a csavart mintás pántot, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  12. Hát ez hűű de baromi jó lett!! Szólok Murphynek, hogy olvassa a blogod, hátha nálunk is eljön a tavasz. (Murphy=a kutyám neve)

    VálaszTörlés
  13. Nekem a formája is nagyon bejön, meg a kis virágok is rajta.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések