Ahogy alakul...

Anyahajó legutóbbi bejegyzésével én is teljesen azonosulni tudtam,már egy ideje úgy érzem, hogy le kéne egy kis időre "engednem a rolót".

Tegnap Bodzánál olvasom, hogy egy időre "bezár".

Valami van a levegőben!

A rolót mégsem húzom le, majd meglátom, hogy hogyan alakul.



Most megszeretném mutatni ezt az új horgolmányomat. Kiakasztom a boltomba. Lehet, hogy mind a "nyakamon marad", de az sem baj, mert nagyon-nagyon tetszenek ,és annyira jó készíteni őket.








Megjegyzések

  1. Nagyon-nagyon szép a horgolmányod!:)))
    A színei is közel állnak hozzám.
    Elfáradtatok?

    VálaszTörlés
  2. Nem túl régóta olvasgatlak, de örülök, hogy maradsz. Jó bekukkantani mindhárom blogodba!

    VálaszTörlés
  3. Télen minden más, sokkal inkább otthon maradós, bent kucorgós hangulatban vagyunk... tavasszal (vagy már a közeledtekor) jobban kitárulunk, sokkal több minden érdekel bennünket, kevésbé köt le az internet, a Tv- nem erről van szó?

    VálaszTörlés
  4. Igen, kifejezetten van egy ilyen trend, vagy sorozat, vagy nem is tudom hogy hívjam, mostanában. Érdekes lenne utána bogarászni, hogy ez mennyire mintakövetés, csoporthatás, vagy esetleg egy sokaknál megjelenő tavaszváró dermedtségből adódik, vagy van egy idő ami után kissé lecseng a kezdeti nagy blogolós szenvedély? - pszicholgus hajlamúak, jó emberismerők, rajta !

    az új horgolt virágnyakláncoknak tuti sikert jósolok a Meskán, ha kisüt majd a nap és mindenki kitavaszodik :)

    VálaszTörlés
  5. Már vagy két év blogolás és blogolvasás után azt vettem észre, hogy időnként a nagy kitárulkozások után az emberek szeretnek visszavonulni. Ez szerintem természetes egyensúly-keresés. Az is jellemző, hogy akiknek több blogjuk van, egy idő után besokallnak, mert sok időt visz el, még ha hasznos is. (Több szempontból, ezt most nem taglalnám...)
    Ó, nekem már most is nehéz betartani, annyira megszoktam, hogy mindent leírok és megmutatok, amit csinálok. De betartom, mert mást is kell tapasztalni és a befelé fordulásnak is megvan a maga értelme. Úgyhogy én teljesen meg tudom érteni, ha így dönt valaki. Ha fontos, akkor úgyis újra jön az igény, hogy írjon.
    A láncaid pedig gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  6. Minden véleményben van valami, amit magamra húzhatok.
    Talán Ahama érzett rá a legjobban azzal, hogy "lecseng" bár nem konkrétan ezt érzem, inkább azt, hogy a kezdeti "nem tudok élni nélküled" mára érthetetlenné vált. Mivel kevés "képes leírással" tudok szolgálni, ezért olyan "magamutogató" szagúnak érzem. (érdekes, hogy ezt csak magammal szemben érzem. Tehát, most nehogy valaki magára vegye. A nézegetett blogjaimban gyönyörködni szeretek,és abszolult nem zavar, ha nincs valamihez link, vagy leírás.

    VálaszTörlés
  7. Már tegnap is akartam írni, csak valamiért nem engedett kommentelni, hogy gyönyörűek a láncok :o). A kreatív blogoknál meg szerintem nem csak az a lényeg, hogy leírás legyen, meg link, hanem számomra inspiráló, ötletadó, gyönyörködtető, ha látom a többiek kreálmányait. Így buzdítjuk egymást alkotásra, és ez jó :o).

    VálaszTörlés
  8. Én Zsukkával értek egyet!
    A lényeg szerintem is az inspiráció!
    Egyáltalán nem fontos a leírás!
    A kreatívitásnak szabad utat enged egy leírás nélküli fotó is.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is a lényeg az, hogy megnézheti az ember lánya, hogy ki mit alkotott. Engem hihetetlenül inspirál néhány emberke és csak ámulok, hogy milyen gyönyörűségeket hoznak létre. Viszont varrni-hímezni nekem sincs nagy kedvem mostanában. Pedig úgy mutogatnék én is...
    Remélem, hogy azért maradsz! Nekem hiányoznának a bejegyzéseid.

    VálaszTörlés
  10. Csodálkoztam is,hogy te milyen kis rendes vagy a leírás mellékletekkel. De ha nincs az se baj! Sokszor pár fotó (bármilyen9 vagy néhány helyes megjegyzés is megteszi. Ha meg szünet kell, mindenki akkor szünetel mikor neki épp szükséges.
    De tényleg nagyon inspiráló mások munkája. Én is karácsony utolsó napján nyitottam blogot, mert megkívántam másoktól. Ez a jó az egészben
    Sok sikert, és gazdag alkotó kedvet!

    VálaszTörlés
  11. Rekam, en 3 honap blogolas utan ereztem ezt:-) nekem a zart blog jo kompromisszumnak tunt.
    Ez egy kis tarsasag es engem nyomasztott, hogy a blogolasnak van egy versenyfutas jellege sokszor, latogato/komment novelo, onceluan. Engem is az inspiracio resze erdekel, mindket iranyban. De azt mar nem erzem inspiracionak mikor mindenki ugyanarra masirozik.
    En SOKKAL inkabb a szemelyes talakozasokat tamogatom, mert ott az inspiracio elo marad. (jut eszembe talakoznunk kelle mar:-D)
    Szoval ha bezarsz, akkor csinaljunk legalabb havi egyszer egy olyan fono felet!!!

    A lancok allati jok!!, tetszik a formajuk nagyon!

    VálaszTörlés
  12. Lányok, köszönöm a sok hozzászólást és, hogy leírtátok a véleményeteket.

    VálaszTörlés
  13. Én arra bíztatok mindenkit, hogy akkor is "írjon" ha nincs mit írni. A képek is inspirálóak, szép látvány, jó a szemnek, a léleknek.Néha pedig, jó visszahúzódni, hogy aztán újra szárnyalhassunk.

    VálaszTörlés
  14. ha csend kell, talán hallgass a szívedre, de ne menj messzire, jóó?:)

    VálaszTörlés
  15. Én nagyon szeretem nézegetni, csak a képeket is. Egyszerűen jólesik szemnek és léleknek, ahogy a mostani munkád is. Én azt érzem, hogy olyan "tavaszi fáradtság", amit érzek... de ez szerintem időnként természetes is. Aztán jön egy új nap... minden más lesz ... Valóban az a jó, ha a megérzéseidre hallgatsz. Hisz a legfontosabb, hogy az ember saját magával legyen békében és harmóniában. :o)

    VálaszTörlés
  16. Tényleg klassz lett. :)
    Adnék valamit, ha elfogadod, így ismeretlenül is... :))) http://oltogeto.blogspot.com/ :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések