Gabonapehely - fasírt


Igazi jó kis böjti (húsmentes) étel ez a különböző gabonapelyhekből gyúrt fasírt.
Kedves ismerősöm készítette egy gyerekzsúrra, ami egy böjti péntekre esett. Mindenkinek annyira ízlett, hogy múlthét pénteken én is elkészítettem.

A gabonapelyheket tejben megfőztem.
Miután kihűlt összekevertem egy tojással, fokhagymával és minden olyan fűszerrel, ami egy fasírtba lenni szokott.
Zsemlemorzsában megforgattam, és forró olajban kisütöttem.


Megjegyzések

  1. jaj nem lehet látni a betűket:o(

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy mi lehet a baj, semmin nem változtattam!
    Eddig látható volt?

    VálaszTörlés
  3. Én látok mindent!:)
    Nagyon jól hangzik a recept! Lehet, hoyg vasárnap "elsütöm" a szülinapi összejövetelen! :)
    Puszi, Edith
    (Jó, hoyg ismét jelentkeztél, vártalak!)

    VálaszTörlés
  4. Sedith, mostanában kicsit ritkábban fogok jelentkezni!

    VálaszTörlés
  5. Kipróbáltam, nagyon finom! Sose tudtam jó tölteléket készíteni töltött paprikához, szerintem ez arra is finom lesz.(és remélhetőleg nem esik szét).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések