Ha egy ajtó bezárul...

kinyílik egy másik!

Hát ez történt az én életemben is. Úgy alakultak a dolgaim, hogy egy nagy lehetőséget kaptam, és az ilyenfajta blog írásához most sem időm, sem "hangulatom" nincs.

Mivel a "blogosdi" minden csínját-bínját (majdnem) kiismertem, ezért tegnap úgy döntöttem, hogy saját weboldal "híján" létrehozok egy újat, ami pusztán a munkáim megmutatására lesz alkalmas.

Ha szeretnétek néha látni, hogy éppen min dolgozom, ITT megtehetitek. A képtáramat is szorgosan frissítem majd.

Még az is lehet, hogy itt is találkozunk, de a közeljövőben biztos nem.

Ölellek Benneteket!!!!!!!!



Ui: természetesen a PIF-eseimről nem feledkezem meg! (és én is rendületlenül várom továbbra is az én ajándékaimat :-D )

Megjegyzések

  1. Ez egy ilyen ido;-) Fura latni, hogy `ismeretlen` embereknek a sorsa milyen hasonloan tud alakulni.
    Azert en nagyon kivancsi vagyok mi az uj feladatod!:-D

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert az új lehetőséghez :). Engem is érdekelne, mibe kezdesz bele és remélem azért nem csak képeket láthatunk tőled ezentúl

    VálaszTörlés
  3. Engem is furdal a kiváncsiság, de bármi is az sok szerencsét hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Sok szerencsét az új dolgaid alakításához!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, bármi legyen is az!!!
    Egyébként én is épp ezen töröm a fejem. Hogy csak egy képtárat fogok üzemeltetni. Egyszerűen nekem sem megy mostanában a blogolás....
    Azért mindenkinek puszi innen is, jelentem élek és virulok!

    VálaszTörlés
  6. Az ajtót a MESKÁ-ra értetted? Sok sikert kívánok az új lehetőségedhez! Persze furdal a kíváncsiság, gondolhatod.

    VálaszTörlés
  7. Úgy értelmezem, hogy valami nagyon jó, pozitív kicsengésű dologba kezdhetsz. Sok-sok sikert kívánok hozzá! Azért reménykedem, hogy időnként még olvashatunk tőled.

    VálaszTörlés
  8. Én is sok sikerrt kívánok az új dologhoz! Hiányozni fog, hogy nem olvashatok itt rólad (így ismeretlenül is).

    VálaszTörlés
  9. Én arra tippelek, hogy valami többmilliós megrendelésed lett:))

    VálaszTörlés
  10. Je vous remercie pour votre lien vers Un Cœur en Provence, j'en suis très flattée.
    Je me suis permise de vous citer dans ma rubrique "Mes lectrices"
    Amitiés.

    VálaszTörlés
  11. Az idő érték és meg kell becsülni,jól kell gazdálkodni vele akárcsak a pénzzel. Kivánom hogy gazdálkodj okosan és legyen sok pénzed is.Gabi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések