Kékek



Ezeket a nyakláncokat horgoltam a hétvégén.
Valószínű bekerülnek az boltomba, hátha valaki szívesen tudná a magáénak!




Megjegyzések

  1. Kedves Katbo!

    Már régen olvaslak, de nem vagyok nagy kommentelő. Nagyon tetszenek a munkáid.

    A nyakláncod alján azt a spirált hogyan készítetted? Mert nagyon régóta szeretnék én is ilyet készíteni (mármint spirálhorgolást), de eddig még nem láttam, hogy készül, csak képeken.

    Köszönöm szépen, ha tudsz segíteni akár egy újság, könyv megnevezésével, amiben benne van.

    VálaszTörlés
  2. Annyira helyes! Nagyon belejöttél a horgolásba! :)

    VálaszTörlés
  3. Altair, én sem találtam hozzá leírást, ezért a "véletlen" műve, hogy sikerült.
    Horgoltam egy láncszemsort, utána minden szembe horgoltam két pálcát.(szaporítottam).

    VálaszTörlés
  4. Ezek annyira jópofák, szerintem én is kipróbálom, nem baj? :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak a láncaid.

    Ez vicces:) Én is horgolt láncokat, kitűzőket, medálokat készítek már egy hete. Kísérletezgetek mindenfélével.Annyira élvezem hogy ilyen szabadon lehet variálni a pálcákat, csomókat, stb. Nem is hittem volna korábban hogy ez egy ilyen szabad műfaj is tud lenni.

    VálaszTörlés
  6. Anna, mikor mutatod?
    Biztos nagyon különlegesek, (hűen Hozzád!)

    VálaszTörlés
  7. Köszi, ki is próbálom. :o)

    Egy kötött baba fején láttam ilyet hajként, azóta keresem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések