Márc.1. -Ma földbe került a borsó és a répák /sárga ill.fehér.
Egy sor répamag mellé szórtam kaprot is , mert a kapormag segít a csírázásban.
Tavaly próbáltam ki ezt először, de a répamagszalag, amit akkor használtam (először és utoljára) egy darab répát nem termett. Se kaporral, se anélkül. Most össze akarom hasonlítani az eredményt a két sor répa között.

Fóliába is elszórtam a retket salátával váltakozva.



Megjegyzések

  1. Szia
    Képzeld nekünk meg pont csak a répamag szalaggal voltak szép répáink. Sima vetésnél kis hitványak mindig. Remélem te nagyobb sikerrel jársz.
    Jó kertészkedést!
    Lilla (Mszabu huga)

    VálaszTörlés
  2. Valyon mi lehett a hiba ha szépen kikeltek az elvetett magocskáim maj hatalmas szárat növe4szettek és eldőltek?
    Elvileg sok fényt kaptak és túl melegük sem volt, ja és öntöztem is őket.
    Most eléggé elkenődtem hogy nem élnek meg nálam a növénykék:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések