Répatorta

Hozzávalók (12 szelethez)

2 közepes sárgarépa
3 közepes tojás
175 ml olaj
200 gr porcukor
100 gr apró darabokra vágott dió
200 gr liszt
1,5 kiskanál sütőpor
1,5 kiskanál szódabikarbóna
1 kiskanál őrölt fahéj, gyömbér
csipet só

mázhoz:
50 gr porcukor
200 gr tejszínes krémsajt
1 evőkanál citromlé
vanília

Répákat nagylyukú reszelőn lereszeljük.
Felvert tojásokhoz hozzáöntjük az olajos-cukros keveréket, majd a reszelt répát és a diót.
Ebbe szitáljuk bele a többi szárazanyagot, finoman összedolgozzuk.

Előmelegített sütőben 45 percig sütjük 180 fokon.

(én két őzgerinc formába sütöm. Most úgy osztottam, hogy egy picike szívalakú formába is jusson, mert ez volt a szülinapi tortám)

Máz: hozzávalókat összekeverjük az átszitált porcukorral, ha a torta kihült, rásimítjuk a tetejére.


Megjegyzések

  1. FANTASZTIKASSAN JOL NEZ KI! Biztos hogy kiprobalom...es boldog szulinapot:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt ki KELL próbálnom, nagyon szeretem minden összetevőjét, és a krémsajt....hmmm!

    VálaszTörlés
  3. Repatortat imadom, de be kell vallanom, hogy a kremsajtot mindig lekapargattam rola:-) es mikor en csinalom, akkor csak olyan mezitlabas;-D
    Egyebkent meg nagyon boldog szulinapot!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kriszta ,én sem tettem eddig rá ezt a sajtrémet, mert kicsit tartottam tőle, de nagyon ízlett. Jó citromosra kevertem. Másnapra maradt kicsi kockán marcipánhoz hasonló íze lett.

    VálaszTörlés
  5. kedves Réka,
    megtaláltam a répa torát is,ilyen rövid idő alatt,ezek az igazi örörmök.további sikeres recepteket.üdvözlet.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések