Úgy alakul...

...hogy csak horgolok és horgolok. Tegnap már odaültem a varrógép elé és ott horgoltam, mert ahogy elmegyek a gép előtt, szabályosan látom, hogy könnyes a szeme. Nem tehetem vele, hogy ilyen hűtlen módon elhagyom. Már ki is készítettem egy jó kis tavaszi varrnivalót.



DE előtte még egy kicsit "feltuningoltam az elsőszülött láncomat. (febr. 21.- óta sok év kihagyás után újra türkízbolond lettem)

Most nagyon tetszenek ezek a nagyobb üveggyöngyök, ilyeneket horgolok az új láncokra.


Ezt a láncot hamarosan kiakasztom a boltomban. (ezen fagolyó van, mert rusztikusabb a fonal)


A gyűrűt már korábban horgoltam, nem is akartam megmutatni, mert olyan kis egyszerű, (de nagyszerű), viszont Bodza ma felvetette a gyűrű problémakörét, ezért szeretném Neki és persze mindnyájatoknak megmutatni, hogy lehet kapni ilyen gyűrű alapot, és arra bármit rá lehet dolgozni. (a suliban a gyerekekkel, karácsonyi ajándéknak anyukának, FIMO rózsás gyűrűket készítettünk. Nagy sikere volt)

Megjegyzések

  1. Látom, nálad is "élnek" a gépek. :o) Én is minden háztartási gépemet elneveztem... és beszélgetni is szoktam velük.. remélem nem kóros :o)))
    Nagyon szép dolgokat horgolsz, nem csodálom, hogy beleszerettél a készítésükbe!

    VálaszTörlés
  2. Ki hinné, hogy csak nemrég kezdtél horgolni. Fantasztikusak a nyakláncaid és az ötleteid!

    VálaszTörlés
  3. És ha esetleg a gyűrű kikezdené az ujjadat -mint nekem:(- cellux-ot ragasztasz a hátuljára:)))
    Nagggyon jók a láncaid!!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jol alakul:-)
    Szepek, sot egyre jobbak az otletek! Szerintem ha ebbol majd a salak fele mozdulsz el, akkor meg uj lehetosegek nyilnak majd:-)

    VálaszTörlés
  5. Abile, a 12 éves lányom, azért nem választ az ajándékai közül "legkedvesebbet", mert a többi ajándéknak rosszul esne!
    Szegény gyerek, vajon kire hasonlít?

    Julcsi, köszi a celluxos ötletet. Ezt ajándékba készítettem, de szerintem magamnak is horgolok majd.

    Kicsoda, láttam nagyon jó majdnem sálakat. Most azok izgatják a fantáziámat. Ki kell silabizálnom, hogy hogyan is kéne meghorgolni őket.

    Majonéz, köszönöm, de Te is tudod, hogy ezek mennyire egyszerűek.

    VálaszTörlés
  6. És azt hogy csinálod, hogy gyöngy van a közepén? Azt még körbeveszed láncszemekkel és úgy kezded a kört, vagy valami egészen más? Én még sosem csináltam ilyet. És a gyűrűalapra erősítés ragasztópisztollyal történik vagy másképp? Na nem mintha nagy gyűrűhordó lennék, de elméletileg érdekelne :)

    VálaszTörlés
  7. Anyahajó, sokkal egyszerübben kerül rá a gyöngy. A végén egyszerűen odavarrom.
    Igen, ragasztópisztoly.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések