Rebarbarás finomság


Végre ehető méretű a rebarbaránk. A zöld szárú jóval erősebb, mint a pirosak, így most ez a szósz zöldes lett. Jamie- től "tanultam ezt a receptet, és nagyon -nagyon szeretjük.

Levelestésztát csíkokra vágom, és fahéjas-porcukros lapon kinyújtom, majd átlósan kettévágom.
Serpenyőben mindkét oldalát szép aranybarnára sütöm.

A rákaramelizálódott cukortól gyönyörű fényes lesz.

A rebarbarát felszeletelem és némi cukorral és narancslével (nekem most almalevem volt, az is tökéletes) felöntve puhára párolom.

Natúr joghurtot összekeverek félig felvert tejszínnel és ízlés szerinti mézzel.


A joghurtos finomság tetejére szedek a rebarbarás finomságból és a tészta "kanálkákkal" kikanalazzuk.



Megjegyzések

  1. Ó de jó neked! Imádom a rebarbarát!
    Tavaly posztoltam egy rebarbara crisp-et, jelenleg az a kedvenc receptem...

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus! Köszi szépen a receptet. A hugomék kertjében rengeteg rebarbara van, én is nagyon szeretem. Tavaly kompótot és rebarbarás muffint sütöttem ebből a csemegéből.

    nagyon klassz recept, már küldöm is a hugicámnak tovább, köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jol hangzik!!!
    en eddig csak szinten Jamie utan szabadon cramble-kent hasznaltam. Egyebkent meg, hogy igy mondod ultetek szuleim kertjebe:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések