Csiga űző

Csigák elkezdték dézsmálni a sóskánkat.
Leszedegettem őket róla, (vödörbe raktuk és mentek a patakpartra) összetört tojáshéjjal körbeszórtam a sóskát, ezen nem tudnak keresztülcsúszni.

Megjegyzések

  1. És nem is tértek vissza a kis piszkok? Tavaly kísérleteztem konyhasóval, korommal, végül a fahamu 5 centi széles, kiszórt csíkja mentette meg a növényeket. A nagy levendulabokrod gyönyörű!Magad nevelted magról vagy pici tőről?

    VálaszTörlés
  2. Úgy néz ki, hogy eltüntek, bár folyamatosan szórom a tojáshéjat. (Végre hasznos véget ér ez a "csomagoló anyag" is, mert én a komposztba ezt nem rakom be.
    Levendula kicsi tőről lett nevelve. Annyira jó helyre sikerült rakni, hogy nagyon rövid időn belül nőtt meg ilyen hatalmasra.(3-4 év). Vannak olyan testvérei, akik szinte alig nőttek ezek alatt az évek alatt.

    VálaszTörlés
  3. Ugyan vegénook vagyunk, következés képpen nincs tojáshéj, de kérek anyukámtól, mert én is kissé ki vagyok a csigáktól.. a palátáimat zabálják.. remélem beválik...köszi a jó tippet

    VálaszTörlés
  4. Én most találtam ide, nagy örömömre. Sajnos a sóskám eléggé lyukacsos, ezek szerint a csigák eszik? Habár még nem láttam rajta egyet sem. A tojáshéjat összetörve rakom a komposztba, mivel a csalánosok szerint kell bele, de csak így, mert amikor nagyobb darabok kerültek bele, úgy is maradtak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések