"hihetetlen egyszerű" túrós süti

Ezt a süteményt egy kedves barátném anyósától tanultam.
Annyira egyszerű és annyira finom, méltán kiérdemelte a "család kedvence" címét.

30 dkg liszt
30 dkg cukor
1 sütőpor
1 van.cukor
ezeket összekeverjük és a felét, ilyen por formában, beleszórjuk egy jó alaposan kivajazott tepsibe.

1/2 kg túró összekeverünk tetszés szerinti cukorral és gyümölccsel. Ezt a "tésztára" szórjuk és beborítjuk a "tészta" másik felével.

erre ráöntünk 2-3 tojásból és 3 dl tejből kevert öntetet.
A tetejét gazdagon megpakoljuk ráma kockácskákkal.

Az egészet jó alaposan megszurkáljuk.

Én eperből és rebarbarából, némi cukor hozzáadásával gyümölcsszószt is főztem. (ez már nem az eredeti recept része)

Megjegyzések

  1. Ezt mi is nagyon szeretjük, lusta túrós vagy bólyi túrósnak ismerem! :)) Ez az öntet remek hozzá, nagyszerű ötlet! :))

    VálaszTörlés
  2. Hat en bizony ezt a sutit nem ismerem de biztosan ki fogom a het vegen probalni...nagyon guszta:-)

    VálaszTörlés
  3. Limara, egy öntet az mindig félsiker, nem ? :-)

    Eli, nem fogsz benne csalódni!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Réka!

    Nézz be hozzám, hagytam Neked a Konyhám, kertemben valamit.

    VálaszTörlés
  5. Elkészítetem, finom lett!!!!
    Köszi
    Elfelejtettem a végén megszurkálni, de azért így is elfogyott:))

    VálaszTörlés
  6. I wish not approve on it. I assume warm-hearted post. Specially the title-deed attracted me to read the unscathed story.

    VálaszTörlés
  7. Thanks for the erdekes informacio

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések