Táskafül-karika



Több mint 25 évi „csipkerózsika álmából”ébresztettük fel az alábbi műanyag táskafül - karikákat.
Mint korábban, most is mi vagyunk az egyedüli magyarországi gyártója ennek a terméknek.
Fekete, fa utánzat, illetve szezonálisan nyárias, (rózsazín, vízkék, fűzöld) átlátszó színekben gyártjuk őket.
Átmérője: 15,5 cm
Ha rendelni szeretnétek, e-mail-ben megtehetitek.
Bevezető ára: 350 Ft/pár + postaktg

Megjegyzések

  1. De jó, hogy újra jelentkezgetsz! Engem érdekelnének a táskafülek! :)

    VálaszTörlés
  2. Rékám! Engem is érdekel! 2 fekete és egy átlátszó így elsőre. Aztán a többit még mondom. ;o)))Írok majd mailt neked! ;o)

    VálaszTörlés
  3. Klasszak.
    Hol lehet beszerezni?
    Itt nálad kell rendelni?

    VálaszTörlés
  4. Szia.Mekkora az átmérője?

    VálaszTörlés
  5. De jó lett a táska, a fül is nagyon jó!
    Én is szeretnék, hogyan lehet hozzájutni?

    VálaszTörlés
  6. Lányok a bejegyzésben kiegészítettem az adatokat.
    Idi az átmérő: 15,5 cm
    Írjatok levelet és abban pontosítunk. Postázás, szinek stb.

    VálaszTörlés
  7. Köszi.de kár.Nagyobbat nem csináltok.ez pont akkora hogy vállra nem fér fel.kb 20cm jó lenne.

    VálaszTörlés
  8. Anyumnak mikor kicsi voltam volt otthon egy csomó ilyen, zöld és piros karikája. Lehet hogy tőletek volt? ;o)
    Anyu makramé szatyrokat készített rájuk. :o))

    VálaszTörlés
  9. Szia Réka! Végre hallatsz magadról! Két kérdésem lenne:
    -Nem csípi be az ember kezét ez a fül, ahogy megemeljük a táskát?
    -Ha publikus, megkérdezném az árát.

    VálaszTörlés
  10. Idi, létezik egy nagyobb karika szerszám is, de az idők folyamán valahova elkallódott.Keressük!
    Kdatta, szinte biztos, mert az apun kívül nem gyártotta más. (mi úgy tudjuk)
    Bruercsi, nem, szerintem nem kényelmetlen hordani.
    Ára :az első megrendelés bevezető áron 350 Ft-ért, utána már csak teljes áron, 500 Ft-ért tudjuk adni.

    VálaszTörlés
  11. Szerintem ha szépen le van sorjázva, akkor nem kényelmetlen.
    Réka! Neked meg gratulálok, hogy egy családi vállalkozást sikerült tovább vinni!

    VálaszTörlés
  12. Kedves Réka!
    Újonnan csatlakoztam a bolghoz.Rendelnék tőled táskafüleket. Hogyan vehetném fel veled a kapcsolatot? Köszönettel és Üdvözlettel

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések