Zellerből is lehet?

Volt egy szép csokor zellerszáram, jöttem-mentem vele.....
Szárítsam le, vagy fagyasszam? Olyan szépek, sajnálnám, ha elfonnyadnának.
Végül olajos-sós tartósítás áldozatává váltak, mint ahogy a medvehagymával is tenni szoktam.
A leveleket fenyőmaggal  leturmixolom (nem túl pépesre), olivaolajjal, sóval összekeverem.
Nagyon finom, nagyon sokáig eláll, és rengeteg étel, leginkább a tésztafélék nagyon szeretik!
Na és persze mi is!

Megjegyzések

  1. De jó! Örülök, hogy Te is kipróbáltad...
    Benéztem a naplódra, meg látom, hogy Meskázol is! Rengeteg szép dolgot csinálsz!

    VálaszTörlés
  2. ójaj, most fonnyadt el egy csokor zelerszáram, pedig törtem a fejem, h mi legyen vele. legközelebb kipóbálom ezt a pestót, mert imádom a zeller ízét. szépek a fotóid :). eszter

    VálaszTörlés
  3. Szia Réka !

    Nagyon jó minden amit itt csinálsz.Ha ide tévedek mindig elnézelődöm egy kicsit , mert mindentetszik, amit csinálsz.
    Tök jó, hogy kínaiak is hozzászólnak...

    Azért azt gondolom nem fordítottad le ezt a két kínai hozzászólást.

    tedd meg és láss csodát!

    Tudod,hogy mi van a szövegben?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések