I. Nagykörűi Cseresznyevásár








Jövőre, ha tehetitek gyertek el a nagykörűi cseresznyevásárra.
Eszem-iszon, dímom -dánom, és nem utolsó sorban 200-300 Ft/kg áron lehet hozzájutni a HÍRES nagykörűi cseresznyéhez, ami sajnos alig jut el a hazai piacokra.


Megjegyzések

  1. Szeretek Nagykörübe menni, bár még a cseresznyenapra nem jutottam el, saját hibámból.
    Jó érzés volt más megvilágításban látni az ismerős tájházi képeket.
    Jövőre igyekszem majd.
    Köszi a képeket!

    VálaszTörlés
  2. Mennem kell....:)
    Találkoztál a keresztfiamékkal?

    VálaszTörlés
  3. Hogy én milyen felületes vagyok néha!? Azt olvastam elsöre, hogy Nagykörúti cseresznyevásár és már kezdtem jártatni az agyam rajt, hogy milyen remek ötlet, cseresznyevásárt rendezni a Nagykörúton! Biztos jó sokan voltak rajta... Na szóval, Nagykörüböl ismerek egy családot: Kleinék. Vajon közös ismerösök?
    Amúgy nagyon irigykedek, nálunk még mindig aranyárban van a cseri, fél kiló 2-3 euró körül! ajnos azonban messze vagytok! :O(

    VálaszTörlés
  4. ...épp ma kábé 30 kiló cseresznyét szedtünk le... és még legalább ugyanennyi van még a fán... jajjajj!
    (Pedig ez csak Árpádföld:-)))

    VálaszTörlés
  5. Feltétlenül megyek!!!
    Gyerekkoromban minden nyáron két hetet ott nyaraltam... Ettünk is ottani cseresznyét mikor ilyentájban mentünk, de akkor még nem tudtam, hogy milyen híres a nagykörűi cseresznye. Csak arra emlékszem, hogy piros és fekete cseresznyén kívül még sárgát is ettünk :-)

    VálaszTörlés
  6. Unikat, cseresznyevásár ezidáig még nem volt. Cseresznyefesztivált rendeznek évek óta, de akkor már nincs cseri, mert amikor érik, akkor nincs idejük a Nagykörűieknek
    fesztiválozni.

    Mammka, nem sajnos nem találkoztam velük szilveszter óta. Biztos valahol szedték a cseresznyét!!!

    Zsuzska, a "félrehallásod" sem egy rossz ötlet.
    Hátha egyszer élhető város lesz Bp.és akkor simán belefér egy Nagykörúti cseresznyevásár:-)

    Ancsa, további jó munkát!!!!!!!!

    Zsupszi, igen a sárga cseresznye....de a feketének nincs párja!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések