Mi legyen?


Szerencsétlenkedek itt ezzel a két "alkotó" blogommal.
Ez az "első szülöttem" nagyon hiányzik, itt van minden "tudásom", de, ha mondjuk egy vásárban rákérdeznek, hogy "meg lehet-e találni a neten?", akkor nem szívesen adnék meg olyan címet, ahol az "életem" is látható.
Két blogot párhuzamosan vezetni pedig nincs időm.
Ebből a régiből a magánjellegű dolgaimat sem szeretném kivenni, mert az olyan mintha a naplómból lapokat tépkednék ki, amit soha nem tettem meg a "hagyományos" naplómnál sem.
Micsoda gondok??????

Megjegyzések

  1. nem tudom mások hogy vannak vele, de nekem nagyon hiányzik ez a blogod, bár a másikat is rendszeresen olvasom...

    VálaszTörlés
  2. meg lehet azt csinalni, hogy mikor elkezdesz egy posztot es kesz a kep meg minimal szoveg, akkor mind a ket blogra felteszed. Bodza igy csinal ket blogot, a konkret reszletet meg tudna mondani. Es utana ha meg akarod ebben hozzairsz `magan` dolgokat. Nem jelentene sok pluszmunkat es kulon a masikon ott lenne csak mint referencia.

    VálaszTörlés
  3. Kriszta, én is így gondoltam, azt hiszem most ezt fogom kipróbálni.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is hiányzanak a kommentjeid, bár tudom milyen elfoglalt vagy így megértelek.. én azért maradok örök látogatod:)))

    VálaszTörlés
  5. Én azt csinálnám a helyedben, hogy egy egyszerű képtárat készítenék, ahol a munkáimat meg lehet nézni. Így oda elég csak a képeket feltölteni, esetleg egy minimális leírással. A blog pedig maradhat...

    VálaszTörlés
  6. jajdejó, én már annyira ki vagyok éhezve egy kis katbó féle ezmegazra!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések