Szállnak a darvak




Most nagy kedvenceim ezek a madarak!
Annyira bumfordiak, hogy az már nyugodtan nevezhető kedvesnek.

Megjegyzések

  1. sokat gondolkodtam, hogy hogy lehetne az en madaraimat is fellogatni, es ez nagyon tetszik! en kulonbozo hosszra tennem oket, akkor talan jobban tudnank mozogni.
    egyebkent meg nagyon orulok, hogy megint vagy:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, h itt vagy, a madarak irigylésre méltóak! Ági

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon örülök, hogy újra olvashatunk Rólad :o). A madárkák pedig valóban kedvesek!

    VálaszTörlés
  4. Annyira valóban öszintén vagyok Rád kiváncsi, hogy Te voltál az egyik (Bodza a másik)akik miatt blogozni kezdtem.... Ez ugye elég öszinte? Örülök, hogy újra itt vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. Réka!
    Örülök, hogy újra itt vagy!!! :)))

    VálaszTörlés
  6. Ez igaz... :) "Madár voltam álmomban...", ezértnekem minden madár tetszik. JÓ, HOGY ITT VAGY! :)

    VálaszTörlés
  7. hello katbo,

    what e nice projekt.i love jour work.

    greatings conny

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönök minden dicsérő szót.
    Conny, thank you!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések